Lasse Larvanko 20.4.2011

Hei markkinointinörtti – avoimet työpaikat: SEM specialist, viestinnän konsultti ja konversio-optimoija

Tulosta tekemällä Tulos kasvaa. Nyt etsimme uusia innokkaita markkinointinörttejä edellisten rinnalle.
Löytyykö sinulta oikean asenteen ja osaamisen lisäksi tarvittava taito ja kokemus toimimaan Tuloksen työntekijänä?
Avoimet työpaikat rekrytointi -sivulta:

Mikä Tulos?

Eräs kilpailijamme on sanonut meistä pilkallisesti:

”Tulos nyt on sellainen insinöörin märkä uni.”

Otamme sen kohteliaisuutena. Emme ole tai pyri olemaan perinteisten media-, mainos- tai viestintoimistojen kaltainen toimija. Meillä kaikkea tekemistä johtaa tuloksen tekemisen tarkoitus ja mittaaminen.

Kaikki lähtee asiakkaan liiketoiminnan ymmärtämisestä

Haluamme ymmärtää asiakkaamme liiketoimintaa ja kohderyhmän käyttäytymistä. Markkinointi ei toimi, jos sen päämäärä ei ole koko ajan mielessä.
Tuloksella asiakastyössä ajatellaan näin:

  • Mitä tekisin jos minä omistaisin tämän bisneksen?
  • Miten saisin aikaan mahdollisimman suuren liiketoiminnallisen hyödyn näillä markkinointipanostuksilla?
  • Miten tämä kaikki mitataan?

Vasta tämän jälkeen mietimme eri markkinointikeinoja ja miten niitä käytetään hyväksi. Kaikkia markkinointikeinoja mitataan ja analysoidaan omistajan innolla ja tarkkuudella. Näin kaikkea tekemistä voidaan optimoida, parantaa ja asettaa vertailtaviksi keskenään.

Arvojamme

Tuloksellisuus

Toiminnan pitää saada kassa kilisemään välittömästi. Tunnettuus, muistettavuus ja haluttavuus ovat meille vieraita arvoja. Kulut/tulos on paljon mielenkiintoisempi arvo.

Intohimo

Tämä ei ole ”virkamiestyötä”. Sinulla tulee olla aito intohimo olla paras siinä mitä teet.

Kommunikaatio

Tämä on pitkälti tiimityötä niin asiakkaan, heidän yhteistyökumppanien kuin Tuloslaisten kanssa. Yksinäinen susi ei pärjää.

Kehittyminen

Jatkuva oppiminen ja nykytilanteen haastaminen on edellytys tulokselliselle toiminnalle näin nopeasti kehittyvällä alalla. Pyrimme panostamaan noin 20% työajasta uuden oppimiseen itseopiskelulla, seminaareissa ja viikoittaisissa sisäisissä koulutuksissa.

Vastuu

Tuloksen jokainen työntekijä vastaa työstään suoraan asiakkaalle. Mitään projektipäälliköitä tai asiakkuuspäälliköitä ei ole. Vastuu ulottuu myös kaikkeen tekemiseemme eikä pelkästään asiakastyöhön.

Avoimuus

Pelaamme aina avoimilla korteilla kaikessa tekemisessämme. Tähän kun lisätään kaiken tekemisen mittaaminen, niin löydämme itsemme usein tilanteessa, jossa tekemisemme ei ole sillä kertaa tuonut hyviä tuloksia. Se on kuitenkin se hinta joka täytyy maksaa tuloksellisen mitattavan markkinoinnin loistavassa tekemisessä. Epäonnistumisetkin vievät tekemistä eteenpäin ja parantavat osaamista ja tietoa valtavasti.
 

Asiakastyytyväisyys

Teetimme asiakastyytyväisyyskyselyn maaliskuussa 2011, joka paljasti ainakin osaltaan onnistumisemme asiakasyhteistyössä.

”Minulla on sellainen tunne, että Tuloksen henkilökunta on aidosti ”meidän puolellamme” auttamassa meitä.”
”On alansa vahva asiantuntija, panostaa tuloksiin eikä ylimyy.”
”Saa tuloksia aikaan ja yhteistyö on sujuvaa. Pidän myös siitä asenteesta, jolla työtä teette eli haluatte myös asiakkaan oppivan lisää!”
 

Lasse Larvanko

Founder

Lasse on yksi Tulos Helsingin perustajista ja todellinen hakukoneoptimoinnin pioneeri Suomessa. Yrittäjähenki on Lassella veressä: kun edellinen firma kävi liian pieneksi kaikkien asiakkaiden palvelemiseen, alkoi Lasse jäljittää Suomen kovimpia hakukoneoptimoijia. Loppu on historiaa: tästä syntyi Tulos Helsinki.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas lietsontasessio