Timo Ronkainen 25.8.2020

Lisää vahvistuksia Tuloksen tiimiin syksyllä 2020

Ei tarvitse olla Nostradamus ennustaakseen, että vauhtia ja virtuaalikokouksia riittää loppuvuodelle 2020. Syyskausi tuo myös mukanaan muutoksia Tuloksen pelaavaan kokoonpanoon.

Saimme lomien jälkeen kaivattuja vahvistuksia, kun Maria Lantermino palasi äitiyslomalta ja Eetu Bergman liittyi tiimiin.

Marialla on vahva kokemus asiakaskokemuksen kehittämisestä ja johtamisesta. Hän tuo tiimiin myös lisää kohderyhmäymmärrystä ja tutkimusosaamista. Maria on syventänyt hiljattain osaamistaan tulevaisuuden megatrendeistä opiskelemalla kiertotaloutta. Liiketoiminnan kehittäminen, vastuullisuus ja kiertotalouden liiketoimintamahdollisuuksien huomioiminen on monelle yritykselle haastavaa, mutta tarjoaa mahdollisuuden innovointiin ja kestävään kasvuun. Vapaa-ajalla Maria nauttii luonnosta, harrastamisesta hevosten parissa ja hyvästä ruoasta.

Maria Lantermino

Lomien jälkeen Tuloksella aloitti Eetu Bergman Client Director & Strategist -roolissa. Eetu on kokenut digitaalisen markkinoinnin ammattilainen, jolla on vahva yrittäjätausta: hän perusti oman digitoimiston vuonna 2004 ja on sen jälkeen auttanut lukuisia yrityksiä digitalisoimaan liiketoimintaansa ja markkinoimaan palvelujaan & tuotteitaan tehokkaammin. Asiakkaat hyötyvät Eetun monipuolisesta, mutta käytännönläheisestä otteesta ja osaamisesta. Vapaa-ajalla Eetu pelaa golfia, kun ei maastopyöräile. Jos Eetu päätyisi Idolsiin, lauluaisi hän David Bowien Space Oddityn.

Eetu Bergman

Marialle tervetuloa takaisin ja Eetulle lämpimästi tervetuloa Tulokseen!

Timo Ronkainen

Chief Executive Officer

Timo on Tuloksen suunnannäyttäjä ja suurin tsemppaaja. Hän on kunnianhimoinen johtaja, jolle Tuloksen menestys on sydämenasia. Timo on ollut hallituksen jäsen vuodesta 2016 alkaen. Toimitusjohtajana hän aloitti tammikuussa 2019.

Timo on toiminut lähes 20 vuotta markkinointialan johtotehtävissä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Hänen CV:stään löytyy pitkä lista nimekkäitä mediatoimistoja, digimarkkinoinnin pioneeriyrityksiä ja mainostoimistoja. Timo auttaa myös suomalaisia start-up-yrityksiä tuotteidensa ja palveluidensa kaupallistamisessa.

Timon vapaa-aika sujuu lasten harrastusten ja oman triathlon-harrastuksen parissa. IRONMAN:in täysmatka on taittunut Timolla aikaan 9 h 38 min ja maraton 2 h 59 min. Liikkuminen on tärkeää hyvinvoinnin ja työssä jaksamisen kannalta. Timo edistää Tuloksella myös aktiivisesti työhyvinvointihankkeita, kuten Yritysmaratonviesti ja Suomen Aktiivisin Työpaikka.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas strategiasessio