Timo Ronkainen 1.3.2021

Lisää uusia osaajia Tuloksen tiimiin

Menestyksekäs vuosi 2020 loi tarpeen uusille osaajille, ja tammikuussa tiimiimme saatiin vahvistuksia useampikin. Viimeisimmässä blogikirjoituksessa esiteltiin kolme Tuloksella tammikuussa aloittanutta uutta työntekijää, ja nyt seuraa jatkoa edellisestä numerosta!

Samu Seppänen – strateginen digisuunnittelija

Strategisempaa digisuunnitteluosaamista saapui Tulokselle, kun Samu Seppänen aloitti Head of Planning -roolissa alkuvuodesta. Ennen Tulosta Samulla on yli 10 vuoden kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja verkkokaupan sekä liiketoiminnan kehittämisestä niin toimistoissa (Head of Client Services iProspectissa ja Senior Digital Strategist Virrassa) kuin myös asiakkaankin puolelta (Head of eCommerce Suomen Vahinkovakuutuksella). Samu on päässyt työskentelemään useiden johtavien brändien ja verkkokauppojen kanssa Suomessa ja ulkomailla.

Samu Seppänen
Samu Seppänen

”Vain muutos on pysyvää.”

”Vähintäänkin viime vuosi pakotti myös paikalleen juurtuneet toimijat jokaisella puolella pöytää miettimään asioita uusiksi, se on välillä ihan tervettä. Havainnoi, reagoi, analysoi – siinä on yksinkertainen mantra, jolla pysyä muutoksessa mukana. Digitaalisen markkinoinnin näkökulmasta yksityisyys ja sen ympärillä pyörivät verhot, oman datan ymmärtäminen ja valjastaminen markkinoinnin polttoaineeksi sekä yhä personoidummat kohtaamiset ovat varmasti teemoja, joiden ympärillä tulemme tekemään kaikki töitä.”

Vapaa-ajalla suunnittelupomo nauttii ruoanlaitosta perheen ja kavereiden kanssa, minkä lisäksi Helsingin ravintolat (viime aikoina tosin vähemmän), viini sekä musta huumori kiinnostelevat.

Janne Tuominen – ohjelmallisen ostamisen kippari

Head of Programmatic -roolissa aloitti helmikuun alussa Janne Tuominen. Janne on toiminut digimarkkinoinnin parissa eri tehtävissä vuodesta 2013 lähtien. Hän aloitti uransa Google Adsin parissa ja siirtyi sen jälkeen monien vaiheiden kautta tekemään ohjelmallista ostamista. Myös esimerkiksi somemarkkinointi, verkkoanalytiikka ja datanhallinta on tullut aikaisemman työuran ajalta tutuksi.

Janne uskoo digimarkkinoinnissa siihen, että tehtyjen toimenpiteiden kautta saavutetut tulokset ovat mitattavissa ja todennettavissa. Digimarkkinointi on kiinnostavaa myös siksi, että se mahdollistaa myös tarvittaessa nopean reagoimisen kampanjoiden aikana tapahtuviin muutoksiin.

Janne Tuominen
Janne Tuominen

Miksi Tulos? ”Tulos on tullut vastaan urani varrella useaan otteeseen ja olen vakuuttunut Tuloksen tavasta tehdä asioita. Olen myös kuullut paljon positiivisia asioita Tuloksesta työnantajana ja tästä syystä oli helppo tarttua mahdollisuuteen olla osana Tuloksen tiimiä.”

Sampo Ritakallion lisäksi myös Janne haaveili pienenä laivan kapteenin hommista. Tuloksen ohjelmallisen ostamisen tiimin kipparointi lienee hyvin lähellä sitä.

Vapaa-ajalla Janne harrastaa monipuolisesti liikuntaa ja viettää aikaa perheen kanssa. Liikunnan saralla tällä hetkellä aika kuluu enimmäkseen maastopyöräilyn ja golfin parissa. Lajikirjo toivottavasti laajenee, kun koronatilanne helpottaa ja joukkuelajien rajoitukset poistuvat.

Valtteri Lehti – sosiaalisen median moniosaaja

Toinen iProspect-taustainen vahvistus on Senior Social Media Consultantina aloittanut Valtteri Lehti. Valtterin paletti kattaa kaikki Suomen yleisimmät somekanavat: LinkedInin, Facebookin, Instagramin, Snapchatin, TikTokin ja Jodelin. Valtterilla on myös taustaa mediatoimistopuolelta Virrasta. Isot mainostajat ovat Valtterille tuttuja, ja hän on työskennellyt aikaisemmin useamman alan digimarkkinoinnin parissa.

Valtteri Lehti
Valtteri Lehti

“Uskon että brändin tunnettavuudella on suuri merkitys, mutta tämän lisäksi varsinkin digimarkkinoinnin osalta uskon, että ns. pikavoittoja ei ole olemassa vaan hyvin hiotulla pitkän tähtäimen strategialla saavutetaan parhaimmat tulokset kaikkien mittareiden osalta.”

Vapaa-ajalla pienenä salapoliisin ja NBA-koripalloilijan ammateista haaveillut Valtteri harrastaa monipuolisesti eri urheilulajeja ja tykkää hyvistä viineistä sekä ruoasta.

Tervetuloa Tulokselle Samu, Janne ja Valtteri!

Timo Ronkainen

Chief Executive Officer

Timo on Tuloksen suunnannäyttäjä ja suurin tsemppaaja. Hän on kunnianhimoinen johtaja, jolle Tuloksen menestys on sydämenasia. Timo on ollut hallituksen jäsen vuodesta 2016 alkaen. Toimitusjohtajana hän aloitti tammikuussa 2019.

Timo on toiminut lähes 20 vuotta markkinointialan johtotehtävissä niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Hänen CV:stään löytyy pitkä lista nimekkäitä mediatoimistoja, digimarkkinoinnin pioneeriyrityksiä ja mainostoimistoja. Timo auttaa myös suomalaisia start-up-yrityksiä tuotteidensa ja palveluidensa kaupallistamisessa.

Timon vapaa-aika sujuu lasten harrastusten ja oman triathlon-harrastuksen parissa. IRONMAN:in täysmatka on taittunut Timolla aikaan 9 h 38 min ja maraton 2 h 59 min. Liikkuminen on tärkeää hyvinvoinnin ja työssä jaksamisen kannalta. Timo edistää Tuloksella myös aktiivisesti työhyvinvointihankkeita, kuten Yritysmaratonviesti ja Suomen Aktiivisin Työpaikka.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas lietsontasessio