Lehdistötiedote: Tulos Helsinki nostaa Lomarenkaan digimarkkinoinnin uudelle tasolle

30.11.2011

Tulos Helsinki nostaa Lomarenkaan digimarkkinoinnin uudelle tasolle
Mökkilomayritys Lomarengas on aloittanut yhteistyön hakukoneoptimointi-toimisto Tulos Helsingin kanssa. Yhteistyö aloitettiin marraskuussa ja sen tavoitteena on parantaa Lomarengas.fi:n tulosta vuoden 2012 aikana tekemällä tehokasta hakukonemarkkinointia.
Lomarengas on Suomen suurin vuokramökkien, hiihtokeskusmajoituksen ja maatilalomien välitysyhtiö. Samaan konserniin Lomarengas Oy:n kanssa kuuluu Ylläksen Matkailu Oy.
”Kasvatamme hakusanamainonnan ja hakukoneoptimoinnin avulla brändin tunnettuutta, sivuston kävijämääriä sekä myyntiä. Ottamalla testaamisen mukaan päivittäiseen toimintaan, pakotamme mainonnan ja sivuston toimimaan aikaisempaa tuloksellisemmin. Analytiikan käyttö toiminnanohjauksessa nopeuttaa päätöksentekoa ja lisää tehokkuutta”, kertoo Tulos Helsingin toimitusjohtaja Lasse Larvanko.
”Suurin osa Lomarenkaan myynnistä tapahtuu verkon kautta tai verkon avustamana. Tuloksella on hienoja näyttöjä myynnin parantamisesta konversio-optimoinnilla. Tuloslaisten hakukonemarkkinoinnin asiantuntemus sekä aktiivinen ote asioiden eteenpäin viemisessä oli positiivinen yllätys kilpailutuksessamme”, toteaa Lomarenkaan markkinointipäällikkö Pekka Huttunen.
Lasse Larvanko
lasse.larvanko@tulos.fi

Tulos Helsinki Oy on Suomen johtava hakukoneoptimointiyritys, joka tekee tuloksellista ja mitattavaa markkinointia netissä. Tuloksen asiakkaita ovat muun muassa Alma Media, If Vahinkovakuutusyhtiö, Kotisivukone, Markantalo, Nettiauto ja Posti. www.tulos.fi
Lomarengas on Suomen suurin vuokrattavien lomamökkien markkinointiorganisaatio, jonka myyntiverkostossa oli yli 3400 mökkiä. Konsernin liikevaihto vuonna 2010 oli 22 miljoonaa euroa. Lomarenkaan asiakkaista 70 % on Suomesta ja 30 % ulkomailta. Lomarengas.fi -verkkosivuilla on keskimäärin noin satatuhatta eri kävijää kuukaudessa. www.lomarengas.fi