Lehdistötiedote: Tulos Helsingille kansainvälisesti arvostettu Adform-sertifikaatti ensimmäisenä Suomessa

Adform Premium Partneriksi pääseminen vaatii yritykseltä osaamista laajalla rintamalla. Kolmen työntekijän on läpäistävä vahvaa ammattitaitoa vaativat kokeet. Vaatimustaso on erityisen korkea, sillä Tuloksen lisäksi samaan saavutukseen on yltänyt kansainvälisesti vain 10 media- ja markkinointialan yritystä.
”Olen tyytyväinen siihen, että nyt Tuloksen koko ohjelmallisen ostamisen tiimimme on läpäissyt Adform-kokeet”, sanoo Tuloksen ohjelmallisen ostamisen johtaja Aleksandr Simukovic. ”Tämä osoittaa valitsemamme strategiat oikeiksi ja toimiviksi. Olemme sitoutuneet tarjoamaan asiakkaillemme huipputason osaamista sekä jatkuvasti kehittämään omia taitojamme.”
Onnistunut asiakaskokemus tulee olemaan yritysten menestyksen kannalta keskeisessä asemassa. Muun muassa mediaostamisen siirtyessä yhä voimakkaammin automaation suuntaan, tulee hyvän asiakaskokemuksen saavuttaminen vaatimaan kovaa ammattitaitoa. Suomalaisten yritysten olisi tärkeää ponnistella jatkossakin oman erityisosaamisen kehittämiseen. Kansainvälisesti tunnustetut sertifikaatit ovat yksi keino kasvattaa sekä yrityksen osaamistasoa että mainetta.
Lisätietoa:
Ohjelmallisen ostamisen tiimi etsii myös vahvistusta, haemme henkilöä tehtävään Senior Programmatic Consultant.

Adform

Adform integroi yhteen ja samaan käyttöliittymään mediasuunnittelun, -ostamisen, -optimoinnin sekä raportoinnin kaikelle online display-mainonnalle. Adformin käyttöliittymä yhdistää bannerimainonnan, rich median, videon, mobiilin, dynaamiset mainosmuodot, henkilökohtaisen kohdennuksen sekä reaaliaikaisen ostamisen päämediatalojen kanssa. Adform on perustettu Tanskassa vuonna 2002 ja sillä on tällä hetkellä toimistot 11 maassa, mm. Pohjoismaat, UK, Saksa, Espanja ja Italia.

Tulos Helsinki on digitaalisena syntynyt, strategiseksi kasvanut konsulttitoimisto, joka auttaa asiakkaitaan kasvamaan ja kansainvälistymään. Tuloksen uniikki kilpailuetu syntyy hybridiymmärryksestä: yhdistämällä pehmeä asiakaskokemusdata ja kova analyyttinen data ketterään tulokselliseen markkinointiin. Yrityksessä työskentelee yli 40 asiantuntijaa.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas lietsontasessio