Nicolas Fogelholm 14.5.2009

Kumppanuusmarkkinoinnista

kumppanuusmarkkinointi

E-Consultancyn tuoreet luvut paljastavat, että kumppanuusmarkkinoinnin vuonna 2008 aikaansaamat online -myynnit olivat Iso-Britanniassa £3.82 miljardia. Tämä tarkoittaa 22 % kasvua edelliseen vuoteen verrattuna. IMRG:n ja Capgeminin arvioiden mukaan Iso-Britannian koko online -myynti kasvoi vuonna 2008 25 % ja oli £43 miljardia.
Tiesitkö, että Tulos on kumppanuusmarkkinoinnin asiantuntija ja tarjoamme kumppanuusmarkkinoinnin kehittämis-, konsultointi- ja ylläpitopalveluita?
P.S. Jos tiedätte mistä saisi käsiin tuoreita kotimaisia lukuja verkkokaupan liikevaihdosta niin kertokaa.

Vuonna 2005 myyntiä Internetissä harjoitti 11 prosenttia yrityksistä. Internet-myynnin arvo oli vuonna 2005 noin 12 miljardia euroa. Internet-myynnin arvosta valtaosa syntyi yritysten välisestä kaupasta. Suoraan kuluttajille tehty myynti kattoi 14 prosenttia Internet-myynnin arvosta.

Lähde: Tilastokeskus 2006.

Nicolas Fogelholm

Founder, Member of the Board

Nicolas eli kavereiden kesken Nico on yksi Tulos Helsingin perustajista ja yksi Suomen tunnetuimpia verkkokaupan konsultteja. Nico on bisnesorientoitunut humanisti, jonka kansainvälinen verkkokauppaura alkoi jo vuonna 2001.

Nico auttaa verkkokauppoja ja brändejä kansainvälistymään. Verkkokaupan lisäksi häneltä löytyy osaamista erityisesti Google- ja Facebook-mainonnan saralta.

Tuloksen lisäksi Nico toimii hallituksen jäsenensä kuudessa muussa yrityksessä. Hänen vapaa-aikaansa kuluu muun muassa lasten kanssa sähkökilpa-autoillen, mökkeillen, kasvihuoneviljelmiä hoitaen ja vanhoja amerikanrautoja tuunaten.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas strategiasessio