Hartwallin Lahden Erikois ainoana suomalaisena brändinä Metan Showreelillä!

Tulos on ollut kehittämässä Hartwallin markkinointia vuodesta 2018 asti. Yhteistyön keskiössä on datajohdettu markkinointi, jossa testaaminen ja mittaaminen ovat avainasemassa.

Jouluna 2020 asiakkaallemme Lahden Erikoiselle toteutettu Multi-Cell Brand Lift Study (ks. aiempi blogikirjoitus casesta) ylsi ainoana suomalaisena brändinä Metan viime vuoden Showreelille, johon on koottu Metan mainosalustalla tehdyt onnistuneimmat mittaamisen caset. Multi-Cell-tutkimus loi monien varianttien samanaikaisen testausmahdollisuutensa ansiosta selkeän mitattavuuden brändimainontaan. Tutkimuksesta saadut tulokset osoittivat, että strategia, jossa näytettiin sekä tölkkiä että nestettä, tuotti huomattavasti paremman mainonnan muistettavuuden, brändin tunnettuuden sekä ostoaikeen kasvun tilastollisesti merkitsevin tuloksin.

Tsekkaa Showreel alta. Lahden Erikoisen case alkaa kohdasta 1:42.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas lietsontasessio