Tulos Helsinki Oy 3.6.2018

Avainsanatutkimus

Avainsanatutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa verkkosivuston markkinoinnissa käytettävät keskeiset avainsanat. Kartoituksen avulla selvitetään ne hakutermit, joilla kävijä hakee yrityksen tai yhteisön tuotetta tai palvelua.

Avainsanatutkimuksessa voidaan käyttää eri lähteitä ja välineitä. Nämä ovat tyypillisimpiä avainsanojen ja niiden hakuvolyymien kartoitukseen käytettäviä työvälineitä:

Ylläolevien lisäksi monelle yritykselle on hyötyä siitä, että avainsanoja ja niiden suosiota kartoitetaan hakusanamainonnalla, esim. Google Ads -kampanjan avulla.

Avainsanakartoituksessa listataan yksittäisten avainsanojen lisäksi avainsanayhdistelmät ja -lausekkeet. Hakukoneiden kautta haetaan yhä yksityiskohtaisemmin tietoa, jolloin niin kutsutut pitkän hännän haut korostuvat.

Ota yhteyttä ja kysy lisää: yhteys@tulos.fi

Tulos Helsinki Oy

Suomen tuloksekkainta digitaalisen markkinoinnin konsultointia jo vuodesta 2008.

Meidän arvomme ovat tärkeä osa työkulttuuriamme. Rohkeus, rehellisyys, oppiminen, opettaminen ja lupa mokata ovat arvoja, joihin jokainen työntekijämme on sitoutunut.

Tulos on yrityksen avainhenkilöiden omistama, voitollinen ja velaton yritys. Meille on myönnetty useina vuosina Great Place to Work-, Kauppalehden Menestyjäyritys- ja Asiakastiedon Suomen Vahvimmat -sertifikaatit.

Lue lisää

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas strategiasessio