Maria Lantermino 27.12.2018

Miten asiakaslähtöinen organisaationne on? Testaa ja selvitä!

Jokaisessa yrityksessä kannattaa pohtia sitä, onko asiakas strategiassanne keskeisessä roolissa vai keskitytäänkö asiakkaaseen ainoastaan myyntiprosessin aikana. Onko liiketoiminnassa menty teknologia vai asiakas edellä?
Inspiroiduin Stevenjeffesin blogin oivaltavasta testistä, jolla voi kartoittaa helposti, kuinka asiakaslähtöinen organisaatio on. Huomasin, että tarvitsemme myös suomenkielistä versiota ja päätin kehittää sellaisen.
Onko asiakas strategiassanne keskeisessä roolissa vai keskitytäänkö asiakkaaseen ainoastaan myyntiprosessin aikana? Tee testi ja selvitä asia!

Hups! Emme löytäneet lomakettasi.


Jos sinulla on kysyttävää testistä tai haluat keskustella saamastasi tuloksesta, ota rohkeasti yhteyttä yhteys@tulos.fi tai 09 611 112!
 

Maria Lantermino

Team Lead & Business Development Specialist

Maria toimii Tuloksella Business Development Specialistina. Hänen työskentelytapaansa leimaavat nopea ydinongelmien kartoittaminen ja niihin tarttuminen. Marialla on poikkeuksellinen kyky esittää juuri oikeat kysymykset, jotta kasvun ja menestyksen solmukohdat saadaan esille nopeasti.

Marialla on pitkä kokemus B2B-asiakassuhteiden hoidosta ja myynnistä. Hänen taustansa ulkomainonnan ratkaisujen ja kansainvälisten työympäristöjen parissa on antanut erinomaiset valmiudet ymmärtää asiakkaan matkan eri vaiheita ja mahdollisia solmukohtia. Avain asiakaspolun haasteisiin löytyy datasta ja sen oikeanlaisesta käsittelystä ja yhdistämisestä.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas lietsontasessio