Maria Lantermino 27.12.2018

Miten asiakaslähtöinen organisaationne on? Testaa ja selvitä!

Jokaisessa yrityksessä kannattaa pohtia sitä, onko asiakas strategiassanne keskeisessä roolissa vai keskitytäänkö asiakkaaseen ainoastaan myyntiprosessin aikana. Onko liiketoiminnassa menty teknologia vai asiakas edellä?
Inspiroiduin Stevenjeffesin blogin oivaltavasta testistä, jolla voi kartoittaa helposti, kuinka asiakaslähtöinen organisaatio on. Huomasin, että tarvitsemme myös suomenkielistä versiota ja päätin kehittää sellaisen.
Onko asiakas strategiassanne keskeisessä roolissa vai keskitytäänkö asiakkaaseen ainoastaan myyntiprosessin aikana? Tee testi ja selvitä asia!

Hups! Emme löytäneet lomakettasi.


Jos sinulla on kysyttävää testistä tai haluat keskustella saamastasi tuloksesta, ota rohkeasti yhteyttä yhteys@tulos.fi tai 09 611 112!
 

Maria Lantermino

Consultant

Maria auttaa yrityksiä kehittämään parempaa asiakaskokemusta asiakkailleen - ja ennen kaikkea suunnitelmia siitä, miten se tehdään kaupallisesti kannattavalla tavalla. Hänellä on aina ideoita siihen, kuinka asiakkaiden liiketoimintaa voisi kehittää.

Marialla on vahva kokemus markkinoinnista ja myynnistä media-alalta. Hän on positiivinen tiimipelaaja, joka kanssa asiakkaat ja työkaverit tykkäävät tehdä töitä.

Pienet lapset pitävät Marian menossa myös vapaa-ajalla, mutta myös omat harrastukset, kuten ulkoilu ja kokkaaminen, ovat hänelle tärkeitä.

Maria on tällä hetkellä vanhempainvapaalla.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas strategiasessio