verkkokauppa

Selaa kirjoituksia aiheittain

8.12.2011

40 vinkkiä konversion optimointiin – Conversion Conference London 2011

It’s all about the conversion Tämän seminaarin kohdalla yllä oleva slogan osui naulan kantaan. Lontoossa järjestetty Conversion Conference 2011 tarjosi kahden päivän rautaisannoksen pelkkää konversio-optimointia. Esiintyjien joukosta löytyi alan arvostetuimpia konkareita kuten Bryan Eisenberg, Dr. Karl Blanks (Conversion Rate Experts) ja Amy Africa (Eight By Eight). Case-esittelyjä oli pitämässä mm. Domino’s Pizzan Paul Francis. Ohessa […]

Konversio-optimointi

Lasse Larvanko 8.9.2011

Tässä on helpoin tapa tuplata tuloksesi

Myynnin kaksinkertaistaminen tuloksen tuplaamiseksi on monella tavalla haastavaa. On kuitenkin olemassa yksi vain vähän käytetty keino. Konversio-optimoinnilla lisäät myyntiäsi samoilla mediakuluilla, jolloin kate paranee huimasti. Tuloksen tuplaus konversio-optimoinnilla Oletetaan että pyörität verkkokauppaa, jonka liikevaihto on 1 000 000€, keskikate 30% ja kiinteät kulut 250 000€. Kuinka paljon myynnin pitää nousta, jotta tuloksesi tuplaantuisi? Ei paljoakaan, […]

Konversio-optimointi

Lasse Larvanko 7.9.2011

Lehdistötiedote: Tulos nosti Postin verkkokaupan myyntiä 20 prosenttia

Posti on parantanut verkkokauppansa myyntiä 20 prosenttia kehittämällä verkkopalveluaan yhteistyössä Tulos Helsingin kanssa. Kasvun on mahdollistanut verkkokaupan toimivuuden säännöllinen testaaminen, joka tähtää myynnin kasvattamiseen.

Uutiset

Toni Voutilainen 14.1.2011

Kauppalehti: "Talvisää söi kodintekniikan joulukaupan" – Ei meillä!

Kauppalehtden tiistaisessa uutisartikkelissa suurten kodinkoneketjujen toimitusjohtajat surkuttelevat joulukuun myyntilukujaan. Pilasiko tosiaan talvisää näiden konkareiden joulumyynnin?

Hakusanamainonta