trendit

Selaa kirjoituksia aiheittain

20.12.2017

Miten meni ja miten tästä eteenpäin?

Asiakaskokemus, Suvi Johansson ”Vuosi 2017 toi älykkään asiakaskokemuksen jo askelta lähemmäs, monet yritykset hyödyntävät jo dataa ja automaatioita asiakaskokemuksen kehittämiseen. Datan ja designin yhdistäminen tulee olemaan vuoden 2018 trendejä. Myös ”ihmiselementti” korostuu, kun kilpailu kovenee. Enää ei riitä, että on julkaissut jonkinlaisen digipalvelun, vaan palvelun pitää vastata asiakkaan tarpeisiin paremmin kuin kilpailjoiden vastaavat tekevät. Lisäksi asiakaskokemus […]

Digitaalinen markkinointi

13.1.2017

Vuoden 2017 trendit

Asiakaskokemus, Suvi Johansson ”Uskon että vuonna 2017 saavutetaan datan avulla älykäs asiakaskokemus. Lisäksi automaatioilla päästään asiakkaan lähelle. Henkilökohtaisen vuorovaikutuksen keinoja otetaan käyttöön myös digitaalisessa markkinoinnissa.”   Online-mainonta, Sofie Segercrantz ”Vuonna 2017 mobiili on ykkönen – aikaa vietetään eniten mobillilaitteella ja läppäri kaivetaan esiin vasta silloin kun asia on mahdoton tai hankala hoitaa kännykällä. Voittajiksi selviää […]

Digitaalinen markkinointi