programmatic

Selaa kirjoituksia aiheittain

21.11.2018

Mitä on ohjelmallinen ostaminen ja miten se toimii?

Ohjelmallinen ostaminen (englanniksi Programmatic Buying tai Programmatic Advertising) on digitaalisen mainostilan ostamista ja myymistä automatisoidusti. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että bannereita, natiivimainoksia ja videonäyttöjä ei enää osteta mediamyyjien välityksellä, vaan kaikki mainostilan osto käydään erilaisten markkinapaikkojen (esimerkiksi Adform tai Google DV360) kautta. Ohjelmallinen ostaminen on tuonut monenlaisia hyötyjä mainostajille, ja tehnyt display-mainonnasta tehokasta ja toimivaa. […]

Ohjelmallinen ostaminen

8.10.2018

6 things to know about programmatic advertising in Finland

Programmatic advertising is no longer bad quality banners on media placements that no one wants. Today, it has become the mainstream way to advertise for big brands like P&G, Amazon and Netflix. It allows you to use complex creatives such as the car customizer, gather survey data or reach users with highly targeted audio ads. […]

Ohjelmallinen ostaminen

20.11.2017

Lehdistötiedote: Tulos Helsingille kansainvälisesti arvostettu Adform-sertifikaatti ensimmäisenä Suomessa

Adform Premium Partneriksi pääseminen vaatii yritykseltä osaamista laajalla rintamalla. Kolmen työntekijän on läpäistävä vahvaa ammattitaitoa vaativat kokeet. Vaatimustaso on erityisen korkea, sillä Tuloksen lisäksi samaan saavutukseen on yltänyt kansainvälisesti vain 10 media- ja markkinointialan yritystä. ”Olen tyytyväinen siihen, että nyt Tuloksen koko ohjelmallisen ostamisen tiimimme on läpäissyt Adform-kokeet”, sanoo Tuloksen ohjelmallisen ostamisen johtaja Aleksandr Simukovic. […]

Ohjelmallinen ostaminen

16.5.2017

Lehdistötiedote: Mainonnan ohjelmallinen ostaminen lyönyt läpi Suomessa, vahva kasvu jatkuu – Tulos Helsingille vahvistukset Liettuasta ja Etelä-Afrikasta 

Tulos Helsinki on rekrytoinut kaksi uutta asiantuntijaa vahvistamaan palvelun tarjontaa asiakkaille: Aleksandr Simukovicin Liettuasta ja Simon Duvenagen Etelä-Afrikasta. Molemmilla on pitkä kokemus alalta. Rekrytointien myötä Tuloksen ohjelmallisen ostamisen tiimissä työskentelee seitsemän asiantuntijaa. ”Tulos on sopivan pieni ja ketterä yritys uuden kokeiluun – tavoitteemme onkin olla ensimmäisenä Suomessa kokeilemassa uusia mahdollisuuksia ohjelmallisessa ostamisessa”, kertoo Tuloksen Head of Programmatic Tiina Tikkinen. […]

Uutiset