lehdistötiedote

Selaa kirjoituksia aiheittain

28.2.2018

Tiedote: Kodinturva-alan markkinaveturi Verisure valitsi Tulos Helsingin digimarkkinointikumppanikseen

Turvapalveluita kodeille ja pienyrityksille tarjoava Verisure on yksi Suomen suurimpia mainostajia digitaalisissa kanavissa. Yhtiö keskittyy digimarkkinointiin perinteisten kanavien sijaan, sillä digitaaliset kanavat mahdollistavat tarkan kohdentamisen sekä analytiikan tehokkaan hyödyntämisen. Verisure ja Tulos Helsinki aloittivat strategisen yhteistyön digimarkkinoinnissa vuoden 2018 alussa. ”Markkinointi on nykyään täsmäohjattua. Olemme tunnistaneet erilaisia ostajapersoonia ja kasvattaneet asiakasymmärrystä. Aktivoimme kohderyhmän ja tarjoamme […]

Uutiset

16.5.2017

Lehdistötiedote: Mainonnan ohjelmallinen ostaminen lyönyt läpi Suomessa, vahva kasvu jatkuu – Tulos Helsingille vahvistukset Liettuasta ja Etelä-Afrikasta 

Tulos Helsinki on rekrytoinut kaksi uutta asiantuntijaa vahvistamaan palvelun tarjontaa asiakkaille: Aleksandr Simukovicin Liettuasta ja Simon Duvenagen Etelä-Afrikasta. Molemmilla on pitkä kokemus alalta. Rekrytointien myötä Tuloksen ohjelmallisen ostamisen tiimissä työskentelee seitsemän asiantuntijaa. ”Tulos on sopivan pieni ja ketterä yritys uuden kokeiluun – tavoitteemme onkin olla ensimmäisenä Suomessa kokeilemassa uusia mahdollisuuksia ohjelmallisessa ostamisessa”, kertoo Tuloksen Head of Programmatic Tiina Tikkinen. […]

Uutiset

23.11.2016

Lehdistötiedote: Simpanssit valtasivat Tuloksen – MailChimpille ensimmäinen suomalaiskumppani

Vaatimuksena ohjelmaan pääsylle on lisäarvon ja monipuolisten projektien tuottaminen toimiston asiakkaille MailChimpin markkinoinnin automaation työkaluja käyttäen. ”Suurimmalle osalle pk-yrityksistä ja verkkokaupoista MailChimp on sopivin työkalu sähköpostimarkkinointiin ja yksinkertaiseen markkinoinnin automaatioon. Se on helposti integroitavissa moniin verkkokauppoihin, ketterä ja helppo käyttää sekä takaa viesteille hyvän toimitettavuuden”, kertoo Tulos Helsingin toimitusjohtaja Lasse Larvanko. Automaattista markkinointia ei ole […]

Uutiset

1.4.2015

Lehdistötiedote: Tulos julkaisee oman hakukoneen

”Olemme olleet tyytymättömiä Googleen ja siihen, miltä asiakkaidemme hakutulossijoitukset ja mainokset näyttävät Googlessa. Lisäksi Googlen algoritmipäivitykset tulevat käytäntöön Suomessa aivan liian hitaasti. Nyt on aika lähteä kisaamaan tosissaan Googlen kanssa. Samalla voimme todella nostaa suomalaisen hakukonemarkkinoinnin aivan uudelle tasolle”, sanoo Tuloksen toimitusjohtaja Lasse Larvanko. Tuutle.fi-hakukoneen algoritmi hyödyntää pitkälle vietyä keinoälyä ja sen taustalta löytyy vankkaa […]

Uutiset