} }, false); kansainvälistyminen Archives - Tulos Helsinki

kansainvälistyminen

Selaa kirjoituksia aiheittain

2.1.2018

Konseptointi ja brändäys on suomalaisyritysten mahdollisuus kasvuun ja kansainvälistymiseen

”Konseptointi ja brändistrategia ovat keskeinen osa yrityksen liiketoimintaa. Rohkaisemme suomalaisia yrityksiä panostamaan näihin tärkeisiin asioihin.” Ruotsalaisten rynnistys on ollut varsin vastustamatonta täällä Suomessa. Harvassa ovat ne kauppakeskukset, joista ei löydy esimerkiksi Stadiumia, KappAhlia, H&M:ää tai Clas Ohlsonia. Useimmat tänne kotiutuneet ruotsalaisketjut myös menestyvät ja vieläpä kasvavat kannattavasti – toisin kuin monet kotimaiset kilpailijansa. Missä siis […]

Kansainvälistyminen

7.2.2017

Kansainväliset konseptit – avain menestykseen

Globaali ympäristö avaa erinomaiset mahdollisuudet saavuttaa valtavat asiakasmäärät sekä parhaassa mahdollisessa tapauksessa kasvaa kansainvälisesti menestyväksi yritykseksi! Työskenneltyäni koko työurani kansainvälisten sekä kotimaisten ketjujen kanssa olen huomannut, että kansainvälisesti menestyvien ketjujen toimintamallit ovat hyvin samankaltaisia. Seuraavat 10 teesiä sisältävät keskeisiä asioita, jotka ovat merkittävässä roolissa kansainvälisten menestystarinoiden onnistumiseksi!   1 Tunne asiakas Liiketoiminnalla on mahdollisuudet menestyä ja kasvaa vain, jos se […]

Kansainvälistyminen

Lasse Larvanko 8.10.2014

Suomalaisen kaupan syöksykierre

Suomalaisten yritysten ongelma on väärä strategia – kilpailu on vihdoin avautunut. Yritysten strateginen valinta on olla joko: Hintajohtaja (Tokmanni) Erikoistunut (Verkkokauppa.com) Fokus (Kaalimato) Kilpailu Suomessa on ollut niin olematonta, ettei todellisia strategisia valintoja ole jouduttu tekemään, vaan suojainen sijainti ja kieli ovat pitäneet pahan kilpailun poissa. Suojainen asema on ajanut  yritykset kasvamaan vain Suomessa, mutta […]

Verkkopalvelun kehittäminen

18.8.2014

9 menestynyttä suomalaista verkkokauppiasta

Suomalaiset voivat menestyä verkkokaupassa siinä missä muutkin! Lue yhdeksän positiivista esimerkkiä suomalaisista menestyjistä Digitalist Networkista.  

Verkkokauppa

12.8.2014

Say "Privet!" ("Hello!") to Yandex.Metrika 2.0

What’s new in Yandex.Metrika 2.0 I first heard about Metrika 2.0 during the iMetrics’ 2013 (Russian web-analytics conference) which was where it was announced. I was also glad to hear, that the segmentation would be included amongst the other improvements.  Even though many of the new features will not impress anybody working seriously with Google Analytics, […]

Web-analytiikka

1.7.2014

Suomalaisen B2C-verkkokaupan mahdollisuudet kansainvälistyä: Viisi kriittistä menestystekijää kertoo, onnistutko vai et.

Kuluttajille suunnattu kansainväinen verkkokauppa on rajusti kilpailtua, olipa tuote- tai palvelusegmentti mikä hyvänsä. Menestys vaatii kovaa työtä ja ripauksen onneakin. Voittajia ei voi tietää ennalta, mutta voit ennustaa onnistumisen todennäköisyyttä viiden kriittisen menestystekijän kautta. 1. Valittu strategia: Onko yrityksellä strategia, jolla ylipäätään on mahdollisuus menestyä? Suomi on pieni kotimarkkina. Täällä on vaikea kasvattaa volyymeja, joilla […]

Verkkokauppa

4.10.2011

Lehdistötiedote: Finnish Design Shop kansainvälistyy isolla kädellä Tulos Helsingin kanssa

Lehdistötiedote 4.10.2011     Finnish Design Shop kansainvälistyy isolla kädellä Tulos Helsingin kanssa Suomalaisen ja skandinaavisen muotoilun verkkokauppa Finnish Design Shop aloittaa yhteistyön hakukoneoptimointitoimisto Tulos Helsingin kanssa. Yhteistyö käynnistetään lokakuun aikana ja sen tavoitteena on entisestään vahvistaa ja kasvattaa Finnish Design Shopin asemaa kansainvälisillä markkinoilla. Finnish Design Shop on maailman suurin suomalaista designia myyvä verkkokauppa, […]

Uutiset

Nicolas Fogelholm 26.11.2010

Verkkokaupan miljardit valuvat ulkomaille!

Paraneeko asia valittamalla vai tarttumalla toimeen?

Verkkokauppa

Nicolas Fogelholm 18.11.2009

Kotisivukone menee ulkomaille

Tällä viikolla on uutisoitu ahkerasti Moogosta, joka on suomalaisen Ideakoneen kansainvälinen versio Kotisivukoneesta. Uutisoinnin syy on se, että Moogo menestyi Europrix-multimediakilpailussa. Kisaan osallistui 31 maasta yli 300 työtä. Moogolle myönnettiin erikoispalkinto parhaasta liiketoimintapotentiaalista. Tulos haluaa onnitella moogoa ja Ideakoneen porukkaa, jonka kanssa olemme tehneet yhteistyötä kohta 2 vuotta. Olemme olleet mukana moogon kansainvälistymisessä alusta asti […]

Uutiset