Hakukoneoptimointi on tapa saada sivustolle lisää kävijöitä Googlen luonnollisten, mainosten alapuolella näkyvien hakutulosten kautta. Kiinnittämällä huomiota näihin asioihin sivusi sisällössä parannat sen mahdollisuuksia nousta hakutulosten kärkeen.
hakukoneoptimointi
Kuinka nopeasti pääsee hakutulosten kärkeen?
Miltä näyttää SEO vuonna 2018?
Suomalaiset googlaavat palkkamurhaajaa enemmän kuin trendikkäitä B2B-sanoja
Digitaalinen PR — Google-näkyvyyden superfood
Terveiset Lontoosta Outreach 2017 -konferenssista, jossa puheenvuorot pursuilivat viiltävän terävää itseironiaa ja tauoilla syötiin herkullisia majoneesivoileipiä. Tämä digitaaliseen PR:ään täysin keskittynyt konferenssi järjestettiin ensimmäistä kertaa ja Twitterin palautevyöryn perusteella uskon, että kerta ei jäänyt viimeiseksi. Konferenssissa käytiin läpi konkreettisia esimerkkejä luovista digitaalisista PR-kampanjoista ja annettiin käytännön vinkkejä toimittajayhteistyöhön. Tässä postauksessa kiteytän, mitä digitaalinen PR on ja mitä hyötyjä sillä saavutetaan. Luvassa infograafi ja 5 vinkkiä!
Suomalaiset kysyvät Googlelta apua laihdutukseen ja pariutumiseen
Mitä ostat, kun ostat hakukoneoptimointia?
Olimme syömässä markkinointitehtävissä olevan tuttuni kanssa, ja puhuimme muiden asioiden lisäksi hakukoneoptimoinnista – tuosta jokaisen lounaan timanttisesta keskustelunaiheesta! Ystäväni totesi hakukoneoptimoinnin olevan heillä ajanhukkaa, koska oma sivusto on niin pienessä roolissa osana markkinointia.