Google Shopping Ads -mainokset ovat tulleet Suomeen, pitkän odotuksen jälkeen. Miksi jokaisen verkkokauppiaan kannattaa ottaa tämä mainosmuoto heti käyttöön?
Google AdWords
Miten vältät pahimmat Google AdWords -virheet?
Esimakua Tuloksen Google AdWords Tehokoulusta
Tekoäly tulee hakusanamainontaan – oletko valmis?
Ylivertainen myynti- ja markkinointikanava nopeisiin tuloksiin
Suomessa käytetään hakukoneita yli 30 miljoonaa kertaa vuorokaudessa – yleensä useita kertoja ”ostopolun” eri vaiheissa. Kun antamasi avainsana tai avainsanayhdistelmä esiintyy mahdollisen asiakkaasi haussa, mainoksesi tulee hakutuloksiin. Ja mitä ylempänä ja näkyvämmin olet hakutuloksissa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä saat uuden mahdollisen asiakkaan nettisivuillesi.
3 vinkkiä AdWords RLSA:n käyttöön
RLSA (Remarketing List for Search Ads) on ollut hakusanamainostajien käytettävissä jo kolmisen vuotta. Tällä tehokkaalla ominaisuudella voit tarjota enemmän mainoshuutokaupassa kävijästä joka on ennestään käynyt sivuillanne, ja konversion todennäköisyys on suurempi. Puolet auditoimistamme mainostileistä jättävät kuitenkin hyödyntämättä tätä ominaisuutta, jolloin mainonnan tehokkuudessa ei päästä täyteen potentiaaliin.
3+1 asiaa, joista tunnistat luotettavan mainoskumppanin
Google muuttaa AdWords-tekstimainoksen rakennetta
Dynaaminen budjetointi auttaa menestymään hakukonemainonnassa!
Mainostaminen brändisanoilla kannattaa!
“Kannattaako hakukonemainonnassa panostaa omien brändien käyttämiseen avainsanoina?” Tämä kysymys esitetään usein. Omien bränditermien käyttäminen avainsanoina hakusanamainonnassa kannattaa lähes aina – vaikka oman brändin orgaaninen näkyvyys hakukoneissa olisi miten hyvä tahansa. Seuraavassa esitän perusteluni.