Tuoteteksti on verkkokauppasi paras myyjä

Puolet lisää myyntiä verkkokaupallesi helposti toteuttavalla tavalla? Kuulostaako myyntireiskan puheelta? Ei ole, vaan ihan mahdollista ja jopa helppoa: kirjoita verkkokaupan tuotetekstit myyviksi.

Hyvä tuoteteksti myy keskimäärin – testeihin perustuen – 50 prosenttia paremmin kuin huono. Tuotetekstit ovat yksi verkkokaupan tärkeimmistä myyjistä. Ne puhuvat puolestasi – tai sinua vastaan. Hyvä tuoteteksti myy enemmän ja palvelee paremmin.

Olemme vuosien verralla tehneet asiakkaillemme verkkotekstejä ja testanneet niiden toimivuutta A/B-testauksella.

Uudistetulla, myyväksi kirjoitetulla tuotetekstillä on saatu esimerkiksi tämän verran enemmän myyntiä:
33 % enemmän myyntiä matkavakuutuksille
26 % autovakuutuksille
53 % merkkirepuille
52 – 230 % sisustustuotteille
55 – 158 % elektroniikkatuotteille.

Kaikki toteutukset on tehty verkkokauppoihin, joilla on jo vuosien oma kokemus tuotemyynnistä. Tulokset on mitattu todellisesta verkkomyynnistä. Ei promootiota tai muita muutoksia sivulla: kaikki tulokset saatu pelkillä tekstimuutoksilla.

Kumman sisällön perusteella ostaisit todennäköisemmin makuualustan ja miksi? Voit klikata kyseisille sivuille kuvasta.

Tässä Stadiumin makuualusta.

makuualusta-stadium-2014

Tai vastaavantyyppinen Varustelekan makuualusta.

makuualusta-varusteleka

 

Tämä postaus aloittaa minisarjan myyvistä verkkokaupan tuoteteksteistä. Seuraa @Tulos_Helsinki ja @SuviJohansson sekä #verkkokauppa. Seuraava postaus käsittelee tuotetekstien testaamista.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *