Lehdistötiedote: Finnish Design Shop kansainvälistyy isolla kädellä Tulos Helsingin kanssa

4.10.2011

Finnish Design Shop kansainvälistyy isolla kädellä Tulos Helsingin kanssa

Suomalaisen ja skandinaavisen muotoilun verkkokauppa Finnish Design Shop aloittaa yhteistyön hakukoneoptimointitoimisto Tulos Helsingin kanssa. Yhteistyö käynnistetään lokakuun aikana ja sen tavoitteena on entisestään vahvistaa ja kasvattaa Finnish Design Shopin asemaa kansainvälisillä markkinoilla.

Finnish Design Shop on maailman suurin suomalaista designia myyvä verkkokauppa, joka toimii Euroopan lisäksi myös Yhdysvalloissa. Tällä hetkellä noin 40% verkkokaupan liikevaihdosta tulee ulkomailta ja loput kotimaasta. Tulevien vuosien aikana verkkokauppa jatkaa kansainvälistymistään, ja aikoo kasvattaa ulkomaisen myynnin osuutta.

”Olemme aikaisemmin tehneet yhteistyötä useiden tahojen kanssa ja saavuttaneet hyvän pohjan menestykselle. Tuloksen kanssa haluamme nostaa tekemisemme uudelle tasolle. Tuloksen tekijät ovat omaa luokkaansa digimarkkinoinnissa ja vakuuttivat meidät vahvalla käytännön verkkokauppaosaamisellaan”, kertoo Finnish Design Shopin Teemu Kiiski.

Yhteistyö polkaistaan käyntiin kahdella eri verkkomarkkinoinnin osa-alueella, konversio-optimoinnilla ja hakukonemarkkinoinnilla. Konversio-optimoinnilla parannetaan verkkokaupan tuottoa jatkuvalla testaamisella, hakukoneoptimoinnilla kehitetään hakukonelöydettävyyttä ja hakusanamainonnalla tehdään tuloksiin tähtäävää Google-mainontaa.

Nicolas Fogelholm
nicolas.fogelholm@tulos.fi

Tulos Helsinki Oy on Suomen johtava hakukoneoptimointiyritys, joka tekee tuloksellista ja mitattavaa markkinointia netissä. Tuloksen asiakkaita ovat muun muassa Alma Media, If Vahinkovakuutusyhtiö, Kotisivukone, Markantalo, Nettiauto ja Posti. www.tulos.fi

Finnish Design Shop on suomalaisen ja skandinaavisen muotoilun verkkokauppa, joka on perustettu vuonna 2004. Valikoimasta löytyvät sekä designklassikot että uusimmat nuorten suunnittelijoiden tuotteet. Kaikille tuotteille yhteistä on korkea laatu, innovatiivinen muotoilu ja alkuperäiset valmistajat. www.finnishdesignshop.fi/