Tiedote: 10 vuotta Tulosta – Datan ymmärtäminen on tiivistänyt yhteistyötä asiakkaiden kanssa

Digitalisaation keskellä palveluntarjoajan ja asiakkaan suhde muuttuu enemmän yhteistyökumppanuuden kaltaiseksi, sanoo Tulos Helsingin toimitusjohtaja Lasse Larvanko.

Digitaalisten asiakaskokemusten optimointiin erikoistunut Tulos Helsinki juhlii kymmenvuotista taipalettaan. Koneoppimiseen miljoonan euron investoinnilla panostava yritys haluaa korostaa myös digimarkkinoinnin inhimillistä puolta, sillä markkinoinnissa näkyvä trendi on tiivis yhdessä tekeminen.

Kymmenvuotisen taipaleen aikana digitalisaatio ja markkinoinnin automaatio ovat edenneet pitkälle. Tulos perustettiin vuonna 2008 murroksessa, joka toi analytiikan markkinoinnin valtavirtaan. Sen jälkeen koneoppiminen on kehittynyt ja tullut myös osaksi markkinointia.

”Ratsastimme analytiikan trendin aallonharjalla useita vuosia. Haluamme olla digitaalisen markkinoinnin suunnannäyttäjä, ja nyt yhdessä tekemistä voidaan korostaa rohkeasti”, Tuloksen toimitusjohtaja Lasse Larvanko sanoo.

Markkinointipäälliköt joutuvat työssään luovimaan monimutkaisessa maailmassa, jossa tulevaisuus voi nopean kehityksen vuoksi näyttää parin vuoden päästä aivan erilaiselta. Tulos auttaa asiakkaitaan muutosjohtamisessa ja voittavien tiimien rakentamisessa.

”Haluamme tehdä töitä yhdessä asiakkaan kanssa ja kehittää markkinointistrategiaa pitkäjänteisesti. Toimintakulttuuri on muuttumassa sellaiseksi, että palveluntarjoaja ja asiakas tekevät yhteistyötä tiiviimmin”, Larvanko toteaa.

Tulos haluaa auttaa valmentavalla otteella asiakkaitaan myös rekrytoinnissa ja konsultoinnissa. Tarkoitus on päästä pois ulkoistuspalvelusta, jossa asiakas tilaa dataa ja palveluntarjoaja toimittaa sen perille.

Luottokumppani muuttuvilla markkinoilla

Vuosikymmenen aikana on markkinoilla nähty paljon yritysjärjestelyjä, mutta Tulos on säilynyt itsenäisenä yrityksenä.

”Riippumaton asemamme merkitsee asiakkaille sujuvaa yhteistyötä. Digitaalisten asiakaskokemusten optimoimiseksi on ymmärrettävä dataa. Sen avulla voimme ymmärtää asiakasta paremmin, mikä mahdollistaa tehokkaan ja integroidun yhteistyön”, Larvanko sanoo.

Tuloksen kymmenvuotisjuhlatilaisuus järjestettiin eilen yhtiön uusituissa toimitiloissa Helsingin Kampissa. Juhlatilaisuudessa olivat puhumassa Google Indonesiasta hiljattain Suomen YouTube-toimialajohtajaksi siirtynyt Robert From, Adformin varapuheenjohtaja Jan Kumlin sekä kasvuyrittäjyyden professori Peter Kelly.

Lisätietoja:

Lasse Larvanko, toimitusjohtaja, Tulos Helsinki Oy
050 369 8023, lasse.larvanko@tulos.fi

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *