Miten asiakaslähtöinen organisaationne on? Testaa ja selvitä!

Asiakkaiden ymmärtäminen on oleellista liiketoiminnan kannalta. Ilman asiakkaita ei olisi bisnestä. Ilman asiakkaiden käyttäytymistä, tarpeita ja odotuksia ymmärtämällä on vaikea parantaa kilpailukykyä. Jos tavoittelet menestystä, sinun on vietävä ymmärrys asiakkaista liiketoimintastrategian ytimeen.

Jokaisessa yrityksessä kannattaa pohtia sitä, onko asiakas strategiassanne keskeisessä roolissa vai keskitytäänkö asiakkaaseen ainoastaan myyntiprosessin aikana. Onko liiketoiminnassa menty teknologia vai asiakas edellä?

Inspiroiduin Stevenjeffesin blogin oivaltavasta testistä, jolla voi kartoittaa helposti, kuinka asiakaslähtöinen organisaatio on. Huomasin, että tarvitsemme myös suomenkielistä versiota ja päätin kehittää sellaisen.

Onko asiakas strategiassanne keskeisessä roolissa vai keskitytäänkö asiakkaaseen ainoastaan myyntiprosessin aikana? Tee testi ja selvitä asia!

Miten asiakaslähtöinen organisaationne on?

Vaihe 1 / 5

20%

Jos sinulla on kysyttävää testistä tai haluat keskustella saamastasi tuloksesta, ota rohkeasti yhteyttä yhteys@tulos.fi tai 09 611 112!

 

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *