Yleinen

Selaa kirjoituksia aiheittain

Aleksandr Simukovic 15.4.2019

In-housing versus Outsourcing. Should you move your digital marketing in-house?

According to State of in-housing 2019 report, published in January 2019 by Digiday and BannerFlow, 91% of brands based in Europe are now doing all or part of their digital marketing in-house.   What are the main drivers for brands to move digital marketing in-house?   Cost saving is one of the main drivers. However, […]

Digitaalinen markkinointi

Niko Sulkakoski 3.6.2018

Black Friday

Black Friday eli musta perjantai on erittäin suosittu ostostentekopäivä. Se on joka marraskuun neljäs perjantai, eli torstaina vietettävän kiitospäivän (Thanksgiving Day) jälkeinen päivä. Black Friday on useimmille työntekijöille vapaapäivä. Kaupan työntekijöitä vapaapäivä ei koske, sillä heille kyseessä on usein koko vuoden kiivain kauppapäivä. Kovia tarjouksia ja kyynärpäätaktiikkaa Tyypillisesti huikeat Black Friday -tarjoukset kestävät vain yhden […]

Yleinen

21.8.2016

Kannattaako natiivimainonta hakukoneoptimoinnin näkökulmasta?

Linkinrakennus on monen innokkaan hakukoneoptimoijan mielestä se hauskan työn tympivin puoli. Google yrittää hillitä villiintyneitä linkitystaktiikoita, ja ostetut linkit ovat olleet jo kauan Googlen suositusten vastaisia. Voiko natiivimainonta ratkaista molemmat pulmat? Mitä on natiivimainonta? Natiivimainonta (native advertising) tarkoittaa mainoksia, jotka ovat mahdollisimman samankaltaista sisältöä kuin muu sisältö mainospaikalla. Mainospaikka on usein sanoma- tai aikakauslehden verkkopalvelu, […]

Yleinen