Kasvua ei aina tarvitse hakea isolla rahalla – hakusanamainonnassa voi hyvän tuoteanalyysin, huolellisen suunnittelun ja toteutuksen avulla saavuttaa erinomaisia tuloksia kustannustehokkaasti.
Verkkokauppa
Kaikki bloggauksemme aiheesta verkkokauppa.
Tuleeko verkkokauppiaan joulusta juhla vai iso pettymys?
Asiakkuuden arvo – parempi ymmärrys on timanttinen kilpailuetu
Usein kasvutavoitteisten yritysten kanssa keskustellessa kuulee, kuinka tilikauden tavoite on "myynnin kasvu XX prosentilla". Tai tavoitteena saattaa olla konversioprosentin ja myyntitapahtumien määrän nostaminen. On äärimmäisen hyvä, että konkreettisia tavoitteita on asetettu. Yhtälöstä on kuitenkin aivan liian usein unohdettu, ettei verkossa kannata olla metsästämässä yksittäisiä tilauksia vaan jotain paljon arvokkaampaa - asiakkuuksia.
9 menestynyttä suomalaista verkkokauppiasta
Suomalaisen B2C-verkkokaupan mahdollisuudet kansainvälistyä: Viisi kriittistä menestystekijää kertoo, onnistutko vai et.
Kuinka tehdään parempaa verkkokauppaa?
Louhin dataa, kunnes löysin ikäviä asioita
Stokka ilmoitti juuri (15.4.2014) käynnistävänsä YT-neuvottelut. Kaupan liitto arvioi aiemmin, että alalta katoaa yli 6000 työpaikkaa. Monien perinteisten kaupan toimijoiden bisnes yskii. Toisaalta verkkokauppa kokonaisuutena kasvaa reippaasti. Mitä kaupan alalla tapahtuu? Ja vielä tärkeämpi kysymys:…