Uutiset

Selaa kirjoituksia aiheittain

15.1.2018

Lehdistötiedote: Carat Finlandin huippustrategi Joonas Imeläinen siirtyi Tulokselle

”Palveluvalikoimamme on aina kasvanut ja muuttunut asiakkaiden tarpeiden mukaan”, toteaa Tuloksen toimitusjohtaja Lasse Larvanko. ”Asiakkaat haluavat meiltä yhä enemmän kokonaisratkaisuja, joissa pidämme huolen, että kävijöiden asiakaskokemus lunastetaan myös asiakkaidemme verkkopalveluissa. Tätä kokonaisuutta kehittämään palkkasimme parhaan mahdollisen miehen, eli Joonaksen Caratista.” Imeläinen on vuosien varrella vastannut ja kehittänyt Suomen suurimpien brändien, kuten SOK:n ja Veikkauksen markkinointistrategiaa. Lisäksi […]

Uutiset

20.11.2017

Lehdistötiedote: Tulos Helsingille kansainvälisesti arvostettu Adform-sertifikaatti ensimmäisenä Suomessa

Adform Premium Partneriksi pääseminen vaatii yritykseltä osaamista laajalla rintamalla. Kolmen työntekijän on läpäistävä vahvaa ammattitaitoa vaativat kokeet. Vaatimustaso on erityisen korkea, sillä Tuloksen lisäksi samaan saavutukseen on yltänyt kansainvälisesti vain 10 media- ja markkinointialan yritystä. ”Olen tyytyväinen siihen, että nyt Tuloksen koko ohjelmallisen ostamisen tiimimme on läpäissyt Adform-kokeet”, sanoo Tuloksen ohjelmallisen ostamisen johtaja Aleksandr Simukovic. […]

Uutiset

12.9.2017

Lehdistötiedote: Tulos ostaa User Intelligence Finlandin

Helsinki, 12.9.2017 – Digitaalisten asiakaskokemusten optimointiin erikoistunut Tulos Helsinki syventää osaamistaan ostamalla asiakaskokemuksen johtamiseen keskittyneen User Intelligence Finlandin. Yhtiöt uskovat, että asiakasdatan ja -ymmärryksen yhdistämisestä syntyvä hybridiymmärrys tuo asiakkaille uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Kaikki bisnes on jatkossa asiakaskokemusbisnestä. Huomisen tulos tehdään datalla ja rakkaudella, Tuloksen toimitusjohtaja Lasse Larvanko kuvailee tekoälyn mukanaan tuomaa muutosta. Tuloksesta on kasvanut Suomen […]

Uutiset

22.12.2016

Tuloksen vuosi 2016

Lopuksi haluamme toivottaa sinulle ja läheisillesi oikein mukavaa joulua ja tuloksellista uutta vuotta!

Uutiset

23.11.2016

Lehdistötiedote: Simpanssit valtasivat Tuloksen – MailChimpille ensimmäinen suomalaiskumppani

Vaatimuksena ohjelmaan pääsylle on lisäarvon ja monipuolisten projektien tuottaminen toimiston asiakkaille MailChimpin markkinoinnin automaation työkaluja käyttäen. ”Suurimmalle osalle pk-yrityksistä ja verkkokaupoista MailChimp on sopivin työkalu sähköpostimarkkinointiin ja yksinkertaiseen markkinoinnin automaatioon. Se on helposti integroitavissa moniin verkkokauppoihin, ketterä ja helppo käyttää sekä takaa viesteille hyvän toimitettavuuden”, kertoo Tulos Helsingin toimitusjohtaja Lasse Larvanko. Automaattista markkinointia ei ole […]

Uutiset

26.10.2016

Mihin tämä maailma on menossa? 6 asiaa, jotka muuttuvat 10 vuoden sisällä.

Vierailin Pubcon 2016 markkinointikonferenssissa Las Vegasissa lokakuun alkupuolella. Tapahtuma oli tuttuun tapaan erinomaisesti toteutettu. Uutta tietoa ja oppia tuli sisäistettyä roppakaupalla. Vaikka suurin osa puheenvuoroista koskikin mitattavaa digimarkkinointia, löytyi muutamia toistuvia aiheita, jotka olivat läsnä riippumatta käsiteltävästä kanavasta. Yksi näistä teemoista oli milleniaalien ostokäyttäytyminen, josta onkin puhuttu jo muutamia vuosia. Miten yritysten tulisi muokata markkinointiaan […]

Uutiset

20.7.2016

Pokemon GO -markkinointi täydessä vauhdissa

Tupakkatauon uusi nimi on PokeStop, toimistoilla metsästetään pokemoneja ja ensimmäiset kyselyt Pokemon-markkinoinnista on saatu. Yritykset voivat hankkia pelaajista asiakasvirtaa asentamalla tilojensa läheisyyteen houkuttimia. Houkutin (lure) houkuttaa pokemoneja ja se puolestaa houkuttaa pelaajia. Kauppalehti kertoi tänään, kuinka kauppakeskus Itis on hyödyntänyt juuri tätä keinoa markkinoinnissaan. Yritykset voivat myös yksinkertaisesti levittää goodwilliä ja sponsoroida PokeStoppeihin houkuttimilla lisää metsästettävää. Tai […]

Uutiset

16.5.2016

Google valitsi Tuloksen Euroopan parhaimpiin digitoimistoihin

Google järjesti EMEA-alueen (Eurooppa, Lähi-Itä, Afrikka) digitoimistoilleen digimainonnan kilpailun, joka kesti syyskauden 2015. Kisaan osallistui yli 4 000 toimistoa yhteensä 30 eri maasta. Näistä Google palkitsi 150 parasta toimistoa palkintogaalassa Berliinissä 12.5.2016. Suomesta palkinnon sai  Tulos Helsinki Oy. Toisena palkinnon sai KMG Turku. Palkinto tarkoittaa, että Tulos on rankattu parhaaseen 3 prosenttiin EMEA-alueen digitoimistoista. Perusteena on […]

Uutiset

8.10.2015

Mitä EU:n tuore tietosuojapäätös tarkoittaa? Mitä pitää tehdä?

Päätöstä tuomioistuin perustelee sillä, että Yhdysvaltain turvallisuusviranomaisilla on käytännössä esteetön pääsy kaikkien yhdysvaltalaisten palveluiden käyttäjätietoihin. Tämä päätös poikkeaa aiemmasta Safe Harbour -protokollasta, jossa katsottiin EU-kansalaisten tietojen olevan riittävän hyvässä turvassa myös Yhdysvalloissa.   Asiasta voi lukea lisää esimerkiksi EU tuomioistuimen päätöksestä ja Helsingin Sanomien uutisoinnista sekä HS Nyt:in artikkelista.   Pitääkö nyt katkoa piuhat jenkkeihin? […]

Uutiset

22.4.2014

Osallistu seminaariin: Verkkokauppa Suomesta Eurooppaan ja Venäjälle

Tulos ja ASML Asiakkuusmarkkinointiliitto järjestävät ajankohtaisen aamupäiväseminaarin: Verkkokauppa Suomesta Eurooppaan, erityiskysymyksenä Venäjä   Aika: Torstai 15.5.2014 klo 8.30 – 12.00. Paikka: Hotelli Arthur, Vuorikatu 19, Helsinki. Hinta: 198 / 249 € + alv. Katso täältä seminaarin tarkempi ohjelma ja ilmoittaudu mukaan!   Verkkokauppa Suomesta Eurooppaan: Mitkä ovat Suomalaisten mahdollisuudet kansainvälisessä verkkokaupassa? Millaisille konsepteille löytyy tilaa? Miten […]

Uutiset