Uutiset

Selaa kirjoituksia aiheittain

10.1.2019

TIEDOTE: Digitaalisen markkinoinnin edelläkävijä Tulos Helsinki vaihtaa toimitusjohtajaa

Helsinki, 10.1.2019 – Tulos Helsingin perustajajäsen, yli kymmenen vuotta yhtiötä luotsannut Lasse Larvanko astuu syrjään toimitusjohtajan paikalta. Vetovastuun ottaa jatkossa yhtiön hallitukseen kuuluva Timo Ronkainen. Toimitusjohtajan vaihtumiseen ei liity dramatiikkaa. Tulos Helsinki on viimeksi kuluneen vuoden aikana käynyt läpi strategiahankkeen, joka on osaltaan valmistellut yritystä tähän muutokseen. Larvangon mukaan nyt oli paras mahdollinen hetki astua […]

Uutiset

5.10.2018

Tiedote: 10 vuotta Tulosta – Datan ymmärtäminen on tiivistänyt yhteistyötä asiakkaiden kanssa

Digitaalisten asiakaskokemusten optimointiin erikoistunut Tulos Helsinki juhlii kymmenvuotista taipalettaan. Koneoppimiseen miljoonan euron investoinnilla panostava yritys haluaa korostaa myös digimarkkinoinnin inhimillistä puolta, sillä markkinoinnissa näkyvä trendi on tiivis yhdessä tekeminen. Kymmenvuotisen taipaleen aikana digitalisaatio ja markkinoinnin automaatio ovat edenneet pitkälle. Tulos perustettiin vuonna 2008 murroksessa, joka toi analytiikan markkinoinnin valtavirtaan. Sen jälkeen koneoppiminen on kehittynyt ja […]

Uutiset

28.2.2018

Tiedote: Kodinturva-alan markkinaveturi Verisure valitsi Tulos Helsingin digimarkkinointikumppanikseen

Turvapalveluita kodeille ja pienyrityksille tarjoava Verisure on yksi Suomen suurimpia mainostajia digitaalisissa kanavissa. Yhtiö keskittyy digimarkkinointiin perinteisten kanavien sijaan, sillä digitaaliset kanavat mahdollistavat tarkan kohdentamisen sekä analytiikan tehokkaan hyödyntämisen. Verisure ja Tulos Helsinki aloittivat strategisen yhteistyön digimarkkinoinnissa vuoden 2018 alussa. ”Markkinointi on nykyään täsmäohjattua. Olemme tunnistaneet erilaisia ostajapersoonia ja kasvattaneet asiakasymmärrystä. Aktivoimme kohderyhmän ja tarjoamme […]

Uutiset

31.1.2018

Lehdistötiedote: Tulos investoi yli miljoona euroa koneoppimiseen – markkinointi muuttuu täysin automaattiseksi

Digitaalisten asiakaskokemusten optimointiin erikoistunut Tulos Helsinki on sitoutunut investoimaan yli miljoona euroa koneoppimiseen ja sen osaamisen kasvattamiseen yhtiössä. ”Tavoitteena on luoda suomalaisille kilpailuetu, joka johtaa uusiin työpaikkoihin. Vastaava muutos on jo tapahtunut pankkialalla: kone tekee laskelmat, ennustaa, ja sitten tapahtuu. Markkinointi on uusi rahoitus, kaikesta tulee ennustettavaa”, sanoo Tuloksen toimitusjohtaja Lasse Larvanko. Koneoppimisen seurauksena suuri […]

Uutiset

15.1.2018

Lehdistötiedote: Carat Finlandin huippustrategi Joonas Imeläinen siirtyi Tulokselle

”Palveluvalikoimamme on aina kasvanut ja muuttunut asiakkaiden tarpeiden mukaan”, toteaa Tuloksen toimitusjohtaja Lasse Larvanko. ”Asiakkaat haluavat meiltä yhä enemmän kokonaisratkaisuja, joissa pidämme huolen, että kävijöiden asiakaskokemus lunastetaan myös asiakkaidemme verkkopalveluissa. Tätä kokonaisuutta kehittämään palkkasimme parhaan mahdollisen miehen, eli Joonaksen Caratista.” Imeläinen on vuosien varrella vastannut ja kehittänyt Suomen suurimpien brändien, kuten SOK:n ja Veikkauksen markkinointistrategiaa. Lisäksi […]

Uutiset

20.11.2017

Lehdistötiedote: Tulos Helsingille kansainvälisesti arvostettu Adform-sertifikaatti ensimmäisenä Suomessa

Adform Premium Partneriksi pääseminen vaatii yritykseltä osaamista laajalla rintamalla. Kolmen työntekijän on läpäistävä vahvaa ammattitaitoa vaativat kokeet. Vaatimustaso on erityisen korkea, sillä Tuloksen lisäksi samaan saavutukseen on yltänyt kansainvälisesti vain 10 media- ja markkinointialan yritystä. ”Olen tyytyväinen siihen, että nyt Tuloksen koko ohjelmallisen ostamisen tiimimme on läpäissyt Adform-kokeet”, sanoo Tuloksen ohjelmallisen ostamisen johtaja Aleksandr Simukovic. […]

Uutiset

Lasse Larvanko 12.9.2017

Lehdistötiedote: Tulos ostaa User Intelligence Finlandin

Helsinki, 12.9.2017 – Digitaalisten asiakaskokemusten optimointiin erikoistunut Tulos Helsinki syventää osaamistaan ostamalla asiakaskokemuksen johtamiseen keskittyneen User Intelligence Finlandin. Yhtiöt uskovat, että asiakasdatan ja -ymmärryksen yhdistämisestä syntyvä hybridiymmärrys tuo asiakkaille uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Kaikki bisnes on jatkossa asiakaskokemusbisnestä. Huomisen tulos tehdään datalla ja rakkaudella, Tuloksen toimitusjohtaja Lasse Larvanko kuvailee tekoälyn mukanaan tuomaa muutosta. Tuloksesta on kasvanut Suomen […]

Uutiset

16.5.2017

Lehdistötiedote: Mainonnan ohjelmallinen ostaminen lyönyt läpi Suomessa, vahva kasvu jatkuu – Tulos Helsingille vahvistukset Liettuasta ja Etelä-Afrikasta 

Tulos Helsinki on rekrytoinut kaksi uutta asiantuntijaa vahvistamaan palvelun tarjontaa asiakkaille: Aleksandr Simukovicin Liettuasta ja Simon Duvenagen Etelä-Afrikasta. Molemmilla on pitkä kokemus alalta. Rekrytointien myötä Tuloksen ohjelmallisen ostamisen tiimissä työskentelee seitsemän asiantuntijaa. ”Tulos on sopivan pieni ja ketterä yritys uuden kokeiluun – tavoitteemme onkin olla ensimmäisenä Suomessa kokeilemassa uusia mahdollisuuksia ohjelmallisessa ostamisessa”, kertoo Tuloksen Head of Programmatic Tiina Tikkinen. […]

Uutiset

22.12.2016

Tuloksen vuosi 2016

Lopuksi haluamme toivottaa sinulle ja läheisillesi oikein mukavaa joulua ja tuloksellista uutta vuotta!

Uutiset

23.11.2016

Lehdistötiedote: Simpanssit valtasivat Tuloksen – MailChimpille ensimmäinen suomalaiskumppani

Vaatimuksena ohjelmaan pääsylle on lisäarvon ja monipuolisten projektien tuottaminen toimiston asiakkaille MailChimpin markkinoinnin automaation työkaluja käyttäen. ”Suurimmalle osalle pk-yrityksistä ja verkkokaupoista MailChimp on sopivin työkalu sähköpostimarkkinointiin ja yksinkertaiseen markkinoinnin automaatioon. Se on helposti integroitavissa moniin verkkokauppoihin, ketterä ja helppo käyttää sekä takaa viesteille hyvän toimitettavuuden”, kertoo Tulos Helsingin toimitusjohtaja Lasse Larvanko. Automaattista markkinointia ei ole […]

Uutiset