Uutiset

Selaa kirjoituksia aiheittain

Timo Ronkainen 24.11.2020

MK EVENT: LOREM IPSUM – lisää vaikuttava sisältö tähän

Tulos oli mahdollistamassa viime viikolla MarkkinointiKollektiivin LOREM IPSUM – lisää vaikuttava sisältö tähän -tapahtumaa. Teemana oli, kuinka hyvillä sisällöillä rakennetaan brändiä ja kasvatetaan liiketoimintaa. Tapahtumassa olivat lisäksemme puhumassa Mira Suurnäkki Four Reasonsilta, Max Söderholm Leadfamlyltä ja Marko Multisilta Maikkarilta. Omassa puheenvuorosossamme perehdyimme datalla johdetuun brändilliseen sisältömarkkinoinntiin, jota olemme olleet tekemässä Hartwallille. Miten rakennetaan sisältöjen avulla […]

Yleinen

Timo Ronkainen 14.9.2020

Yritysmaratonviesti paikkaa lasten heikentyneitä liikuntamahdollisuuksia

Suomen Olympiakomitea järjestää vuosittain Yritysmaratonviesti-juoksutapahtuman, jolla kerätään varoja Lasten Liike -iltapäiväkerhoille. Tänä vuonna Yritysmaratonviesti oli tarkoitus juosta Töölönlahdella perjantaina 18.9.2020. Koronatilanteen takia Yritysmaratonviestiä vietetään tänä vuonna etätapahtumana, joten myös me Tuloksella osallistumme Yritysmaratonviestiin yrityskumppanina etänä. Koronakriisi on heikentänyt lasten liikuntamahdollisuuksia entisestään. Siksi tukea tarvitaan enemmän kuin koskaan ennen. Etä-Yritysmaratonviestissä tärkeintä on aate, jossa liikutaan hyvän […]

Yleinen

Lasse Larvanko 23.3.2020

Koronakriisin seurauksena syntyy uusi ruokakuljetuspalvelu

Helsinki, 23.3.2020 – Pandemian leviämistä ehkäisevien toimenpiteiden seurauksena monen toimialan ja tuhansien yrittäjien kassavirta on ehtynyt hetkessä lähes olemattomiin. Taloudellisten vahinkojen minimointi vaatii yhteistyötä, joka ylittää perinteiset reviirit. Neljän eri toimialan yhteistyönä on syntynyt lyhyessä ajassa uusi ruokakuljetuspalvelu, jolla helpotetaan monen eristyksiin joutuneen kansalaisen selviytymistä. Taksipalvelu Menevä, kevytyrittäjäpalvelu Ukko.fi ja digitoimisto Tulos Helsinki sekä K-Citymarket […]

Uutiset

Simo Orpana 10.1.2019

TIEDOTE: Digitaalisen markkinoinnin edelläkävijä Tulos Helsinki vaihtaa toimitusjohtajaa

Helsinki, 10.1.2019 – Tulos Helsingin perustajajäsen, yli kymmenen vuotta yhtiötä luotsannut Lasse Larvanko astuu syrjään toimitusjohtajan paikalta. Vetovastuun ottaa jatkossa yhtiön hallitukseen kuuluva Timo Ronkainen. Toimitusjohtajan vaihtumiseen ei liity dramatiikkaa. Tulos Helsinki on viimeksi kuluneen vuoden aikana käynyt läpi strategiahankkeen, joka on osaltaan valmistellut yritystä tähän muutokseen. Larvangon mukaan nyt oli paras mahdollinen hetki astua […]

Uutiset

31.12.2018

Mitä tämä vuosi toi tullessaan ja miltä vuosi 2019 näyttää? Osa 2

Asiakaskokemus, Sylvia Väänänen Asiakaskokemuksen merkitys yritysten kilpailuetuna voimistuu. Mitä useampi sillä kilpailee, sitä kovemmat vaatimukset se yrityksille asettaa. Johtaakseen asiakaskokemusta niin että se tuottaa arvoa, yritysten tulee määritellä mistä elementeistä asiakaskokemus muodostuu. Mistä konkreettisista tekijöistä teidän yrityksenne asiakaskokemus muodostuu? Asiakaskokemuksen mittaaminen ei ole itseisarvo. Asiakaskokemusta mitataan enenevissä määrin toimintaa varten, kasvattamalla samalla yritysten ymmärrystä asiakaskokemuksen euromääräisestä arvosta. Ohjaavatko […]

Uutiset

27.12.2018

Mitä tämä vuosi toi tullessaan ja miltä vuosi 2019 näyttää? Osa 1

Hakusanamainonta ja sosiaalinen media, Sofie Segercrantz Vuonna 2018 Instagram Stories ohitti Instagram Feedin suosiossa, ja tämän myötä videosisältöjen suosio kasvoi entisestään. Facebookin vankka ykkössija horjui useiden tietovuotoskandaalien takia, mutta suurta laskua käyttäjämäärissä eikä mainonnan tehossa ole vielä havaittavissa. Hakusanamainonnan osalta Google laajensi tekstimainosformaattinsa, ja tämän myötä mainoksen ja orgaanisen hakutuloksen erottaminen toisistaan hakutulossivulla hankaloitui entistään. Suurimmat […]

Digitaalinen markkinointi

5.10.2018

Tiedote: 10 vuotta Tulosta – Datan ymmärtäminen on tiivistänyt yhteistyötä asiakkaiden kanssa

Digitaalisten asiakaskokemusten optimointiin erikoistunut Tulos Helsinki juhlii kymmenvuotista taipalettaan. Koneoppimiseen miljoonan euron investoinnilla panostava yritys haluaa korostaa myös digimarkkinoinnin inhimillistä puolta, sillä markkinoinnissa näkyvä trendi on tiivis yhdessä tekeminen. Kymmenvuotisen taipaleen aikana digitalisaatio ja markkinoinnin automaatio ovat edenneet pitkälle. Tulos perustettiin vuonna 2008 murroksessa, joka toi analytiikan markkinoinnin valtavirtaan. Sen jälkeen koneoppiminen on kehittynyt ja […]

Uutiset

Joonas Imeläinen 15.5.2018

Mikä yhdistää viime vuosien puhutuimpia markkinointikampanjoita?

Nämä ovat kaikki olleet massamarkkinointia. Massamarkkinoinnista keskustellaan kuin se olisi suuri paha, vanhanaikaista ja kallista. Suurin syy tähän on todennäköisesti se, että teknologia mahdollistaa nykyään valtavan tarkan ja hienostuneen kohdentamisen, joten sitä halutaan myös myydä asiakkaille. Toimistot, mediat ja konsultit eivät saa tarpeeksi rahaa ison viestin myymisestä isoille yleisöille, joten on pitänyt keksiä uusi tapa […]

Uutiset

28.2.2018

Tiedote: Kodinturva-alan markkinaveturi Verisure valitsi Tulos Helsingin digimarkkinointikumppanikseen

Turvapalveluita kodeille ja pienyrityksille tarjoava Verisure on yksi Suomen suurimpia mainostajia digitaalisissa kanavissa. Yhtiö keskittyy digimarkkinointiin perinteisten kanavien sijaan, sillä digitaaliset kanavat mahdollistavat tarkan kohdentamisen sekä analytiikan tehokkaan hyödyntämisen. Verisure ja Tulos Helsinki aloittivat strategisen yhteistyön digimarkkinoinnissa vuoden 2018 alussa. ”Markkinointi on nykyään täsmäohjattua. Olemme tunnistaneet erilaisia ostajapersoonia ja kasvattaneet asiakasymmärrystä. Aktivoimme kohderyhmän ja tarjoamme […]

Uutiset

31.1.2018

Lehdistötiedote: Tulos investoi yli miljoona euroa koneoppimiseen – markkinointi muuttuu täysin automaattiseksi

Digitaalisten asiakaskokemusten optimointiin erikoistunut Tulos Helsinki on sitoutunut investoimaan yli miljoona euroa koneoppimiseen ja sen osaamisen kasvattamiseen yhtiössä. ”Tavoitteena on luoda suomalaisille kilpailuetu, joka johtaa uusiin työpaikkoihin. Vastaava muutos on jo tapahtunut pankkialalla: kone tekee laskelmat, ennustaa, ja sitten tapahtuu. Markkinointi on uusi rahoitus, kaikesta tulee ennustettavaa”, sanoo Tuloksen toimitusjohtaja Lasse Larvanko. Koneoppimisen seurauksena suuri […]

Uutiset