Tulos työpaikkana

Selaa kirjoituksia aiheittain

Timo Ronkainen 25.2.2021

Uusi vuosi toi Tulokselle uusia osaajia

Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Vuosi 2020 oli kaikesta ulkopuolisesta myllerryksestä huolimatta taloudellisesti Tuloksen historian paras. Varsinkin syksy oli todella työntäyteinen koko tiimillä. Pääsimme tekemään hienoja tuloksia nykyisille ja monille uusille asiakkaillemme. Kiitos kuluneesta vuodesta koko mahtavalle Tuloksen tiimille ja asiakkaillemme! Kasvuun tarvitaan lisää osaavia tuloslaisia, ja vuoden alussa meillä aloittikin monta uutta osaajaa. Samu Seppänen […]

Tulos työpaikkana

Timo Ronkainen 13.10.2020

Uusia maksetun mainonnan osaajia Tulokselle

Syksy toi Tulokselle kaksi kokenutta digimarkkinoinnin osaajaa, kun Taru Kauppila ja Samuli Leinonen aloittivat viikko sitten osana tiimiämme. Taru työskentelee Tuloksella Social Media Consultantina ja Samuli Senior Paid Seach Consultantina. Taru on digitoimistojen kasvatti, jolla on yli neljän vuoden kokemus markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta eri sosiaalisen median alustoilla. Monipuolisen taustan ansiosta langat pysyvät Tarun käsissä myös […]

Tulos työpaikkana

Timo Ronkainen 25.8.2020

Lisää vahvistuksia Tuloksen tiimiin syksyllä 2020

Ei tarvitse olla Nostradamus ennustaakseen, että vauhtia ja virtuaalikokouksia riittää loppuvuodelle 2020. Syyskausi tuo myös mukanaan muutoksia Tuloksen pelaavaan kokoonpanoon. Saimme lomien jälkeen kaivattuja vahvistuksia, kun Maria Lantermino palasi äitiyslomalta ja Eetu Bergman liittyi tiimiin. Marialla on vahva kokemus asiakaskokemuksen kehittämisestä ja johtamisesta. Hän tuo tiimiin myös lisää kohderyhmäymmärrystä ja tutkimusosaamista. Maria on syventänyt hiljattain […]

Tulos työpaikkana

Marika Muchanga 16.7.2020

Millaista on aloittaa uudessa työssä etänä?

Kaipuu takaisin Tulokselle oli kytenyt jo jonkin aikaa, ja nähtyäni #kohupakun, ajattelin että tämä on selkeä merkki, että nyt on aika palata takaisin

Tulos työpaikkana

Sampo Karpo 24.6.2020

Digimarkkinoinnin asiantuntijan rekrytointi #kohupaku-kampanjalla

Kohupaku kilpailijan parkkiruudussa paljasti, että toimistoskenen sisäisessä kilvoittelussa ei tapahdu mitään – ainakaan tarpeeksi. Kun yrittää muistella, mitä rekrypuolen markkinoinnissa on tapahtunut viimeisen kymmenen vuoden aikana, niin… No, ainakin vuonna 2012 on tehty palkittu ”Googlaa oma nimesi” -kampanja. Kampanjassa tarjolla oli räätälöityjä hakutuloksia kaikille sellaisille nimille, joita haluttiin taloon ja vähän muillekin. Tätä mekaniikkaa on […]

Yleinen

Timo Ronkainen 15.5.2020

Uusia kasvoja Tuloksen tiimiin koronakevään aikana

Kevät 2020 on ollut markkinointialalle haastava. Me Tuloksella olemme iloisia siitä, että emme ole joutuneet turvautumaan lomautuksiin tai sopeuttamaan toimintaamme muilla tavoin. Sen sijaan tiimiimme on liittynyt huhti- ja toukokuun aikana yksi uusi jäsen ja yksi ennestään tuttu tekijä. Perjantain 13. maaliskuuta 2020 pysyy varmasti monella mielessä pitkään. Markkinointitoimiala on kokenut talouden äkkijarrutuksessa ja sen […]

Yleinen

Lasse Larvanko 8.5.2020

Yksi suurimmista on poissa: Rolf Henriksson 1954–2020

Rolfin kiinnostus mainontaan oli niin kova, että hän tunnusti usein heräävänsä aamuyöllä ja aloittavansa optimoinnin odotellen muun perheen heräämistä. Seuraavana vuorossa oli perheelle kokkaus ja toimistolle lähtö. Pikkujoulujen paluumatkalla Rolf tunnusti, että tekisi tätä työtä vaikka ilmaiseksi. Rolfin sydän oli täyttä kultaa. Hän oli aina valmis tukemaan kollegojaan. Hän auttoi muita oppimaan uutta ja piti […]

Yleinen

2.8.2018

Vuosi ilman Tulosta – oppini tuloslaisuudesta

Olin Tulokseen tullessani yrityksen kymmenes työntekijä ja sain nähdä yrityksen koko hienon kasvukaaren pienestä start upista vahvaksi strategiseksi liiketoiminnan kumppaniksi. Vuoteni ilman Tulosta on ollut melkoinen, ja myös poikkeuksellisen aurinkoinen. Vietimme koko talven perheen kanssa Aasiassa sekä Australiassa matkustaen ja palasimme kevään kannustamana takaisin Suomeen huhtikuussa. Tuloksessa vietetyt vuoteni olivat elämäni opettavaisinta aikaa ja mietin […]

Tulos työpaikkana

8.1.2018

Miten Tuloksella opitaan kovan luokan osaajiksi?

Tuloksella uuden oppiminen on organisaatiokulttuurin kulmakiviä. Henkilökunta voi käyttää yhden päivän viikosta uuden opetteluun sekä sijoittaa (varsin tuntuvan) vuodeksi annetun koulutusbudjetin haluamallaan tavalla. (No joo, joudut vähän perustelemaan valintaasi koulutuskohteesta ja lupautua kertomaan oppimastasi muille. Aika paha rasti.) Kouluttamiseen panostaminen on mielestäni yksi henkilökuntaa motivoivimmista tekijöistä ja tunsin oloni todella etuoikeutetuksi varatessani kalliita seminaarilippuja. Minusta […]

Tulos työpaikkana

8.6.2017

5 tips for working remotely at Tulos Helsinki

For me an ideal workplace is where the attitude is “everything is possible unless there’s a big reason why not”. But I have to admit that telling about my BIG dream of remote working – albeit us being a digital agency – was something I was a bit hesitant about. I shouldn’t have; all my […]

Tulos työpaikkana