Viestinnän tulee tukea liiketoiminnan tavoitteita. Verkossa viestinnän rooli toiminnan aikaansaajana korostuu, kun vuorovaikutus ihmisen kanssa puuttuu. Kävijät pitäisi saada ottamaan yhteyttä, pyytämään tarjousta ja ostamaan verkkosisältöjen avulla - mutta miten?
Sisältömarkkinointi
Kaikki bloggauksemme aiheesta sisältömarkkinointi.
Seitsemän keinoa tehostaa sisältömarkkinointia
Tee 10 kertaa parempaa sisältöä kuin kilpailijasi
Pelaatko pennosilla vai kiihdytätkö kasvua?
Sisältömarkkinointia johdetaan esimerkillä
Suuri osa sisällöistä toimii vain vahingossa
Sisältömarkkinointi – viisi vinkkiä sisällöntuotantoon
Vain yksi kysymys sisältöstrategian pohjaksi: miksi?
Pintasi ei hämää ketään

Helsingissä 11.-13.9. järjestetyssä sisältöstrategiaseminaari CS Forumissa oli yksi täysin poikkeava puheenvuoro. Facebookilla sisältöstrategina työskentelevä Jon Colman ei puhunut esityksessään sisällöstä vaan arvoista. Colmanin pääteesi oli, että ilman koko yrityksen jakamia, päivittäin toteutuvia arvoja, kaikesta sisällöstä…
Ajatusjohtajuus ei ole sisältömarkkinointia

Nyt täytyy myöntää, että tulen jälkijunassa. Olemme Tuloksella vuosia kirjoittaneet alaan liittyvistä aiheista, jakaneet vinkkejä ja pohtineet alaa eri näkökulmista blogissamme – aina asiantuntijan äänellä. Viime viikon sisältöstrategiaseminaarissa, CS Forum Helsinki 2013:ssa sain vihdoin toiminnallamme…