Tänään oli sähköpostini Junk-kansioon ilmestynyt tärkeä viesti eräältä pankilta, aiheena Kriittinen Turvallisuus Päivitys. Miksi et klikkaisi tätä tärkeää päivitystä?
Sähköpostimarkkinointi
Kaikki bloggauksemme aiheesta sähköpostimarkkinointi.
10 uutiskirjettä, jotka kannattaa tuntea
Olitpa sitten sähköpostimarkkinoinnin tekijä tai uutiskirjeiden kuluttaja, olemme keränneet sinulle tähän kymmenen sellaista uutiskirjettä, joita on mukava lukea ja joista voit poimia vinkkejä omaan sähköpostiviestintääsi. Kirjeet eivät ehkä kaikki ole kaikkien sähköpostimarkkinoinnin taiteen sääntöjen mukaisia, mutta kaikissa on omat hyvät puolensa. Eli jos olet uutiskirjeiden tekijä, voit poimia näistä hyviä ideoita myös omaan viestintääsi!
Täydellinen uutiskirje [infograafi]
Enemmän irti segmentoinnilla
Monet pitävät sähköpostimarkkinointia jo hieman aikansa eläneenä kanavana, mutta useat tilastot kertovat toisenlaista faktaa. Kun suunnittelee ja tietää mitä tekee, voi sähköpostimarkkinoinnilla saavuttaa huikeita tuloksia. Viestien kohdentaminen eli segmentointi on yksinkertainen, mutta erittäin tehokas keino parantaa sähköpostimarkkinoinnin tuloksia.
Sähköpostimarkkinoija, tiedätkö oman Sender Score -arvosi?
Toimitettavuus on valtavassa roolissa sähköpostimarkkinoinnissa. Jos markkinoijan lähettämä viesti ei koskaan saavuta vastaanottajan sähköpostilaatikkoa, vaan juuttuu sähköpostiohjelman filttereihin tai joutuu roskapostisuodattimen poistamaksi, ei viestin ulkonäöllä tai sisällöllä ole enää minkäänlaista merkitystä, kun asiakkaan ei ole mahdollista edes nähdä viestiä.
Miksi ostetut sähköpostiosoitteet tappavat sähköpostimarkkinointisi?
Hukkaatko sähköpostimarkkinointisi tehot?
Tiesitkö, että sähköpostimarkkinoinnin tärkein asia on viestien perillemeno, eli toimitettavuus? Jos viestit eivät mene perille tai päätyvät sähköpostiohjelman roskakoriin, yritys ei käytännössä tee sähköpostimarkkinointia. Harva kuitenkaan tiedostaa pelisäännöt, joita lähettäjän täytyy noudattaa saadakseen viestit ”inboxin” puolelle.