Prosessien automatisointi

Selaa kirjoituksia aiheittain

Eeva Honkala 20.12.2018

Gmailin Tarjoukset-välilehden uudet ominaisuudet

Gmail julkisti Tarjoukset (Promotions) -välilehteen liittyen muutamia uusia lisäyksiä ominaisuuksiin, joilla sähköpostimarkkinoijat voivat palvella viestiensä vastaanottajia paremmin ja erottua muiden yritysten viesteistä visuaalisesti. Jo aiemmin esimerkiksi ravintolavarauksiin, lentolippuihin, erilaisiin tapahtumiin ja verkkokauppoihin liittyvien viestien tietoihin on voinut lisätä ominaisuudet, joiden avulla Gmail ymmärtää esimerkiksi mitä haun kannalta tärkeitä tietoja viestistä löytyy ja voi tuoda ne […]

Inbound

15.2.2017

Hyvä asiakaskokemus – todellisuutta vai utopiaa?

Tunteeko yrityksesi johtoryhmä asiakkaiden ostopolun ja yrityksen toiminnan kriittiset kohdat ostopolun eri vaiheissa? Tai suhteessa kilpailijoihin? Pystyttekö oikea-aikaisesti kohtaamaan asiakkaanne relevantilla viestillä, joka parhaimmillaan ilahduttaa heidät positiivisesti, sitouttaa ja kasvattaa asiakkuuden arvoa (Customer Lifetime Value)? Asiakaskokemus – tai oikeastaan hyvä asiakaskokemus – ratkaisee, kuka pelin voittaa.Jos vastaat kaikkiin alla oleviin kysymyksiin ”kyllä”, asiasi ovat kunnossa […]

Asiakaskokemus