Ohjelmallinen ostaminen

Selaa kirjoituksia aiheittain

Janne Tuominen 3.5.2021

Ohjelmallisen ostamisen kohdentaminen kun keksit on syöty

Kuluneen vuosikymmenen aikana merkittäväksi osaksi ohjelmallisen ostamisen kohdennusta on muodostunut kolmannen osapuolen datan ostaminen ja hyödyntäminen kohdentamisessa. Käytännössä tämä tarkoittaa, että mainostaja ostaa kohderyhmiä, jotka perustuvat esimerkiksi mediasivuston keräämiin tietoihin kävijöidensä käyttäytymisestä. Kolmannen osapuolen datakohdennuksen poistuessa keinovalikosta, on korvaaviksi keinoiksi povattu sekä täysin uusia että useampia jo olemassa olevia tapoja. Tässä blogissa esittelemme muutamia esimerkkejä, […]

Digitaalinen markkinointi

23.5.2019

Why is programmatic advertising key for product success?

In order for the product or service to be even considered, it has to be on one’s mind and ’If you want to make a big impression on another person, you cannot worm your way into their mind and then slowly build up a favorable opinion over a period of time. You have to blast […]

Yleinen

21.11.2018

Mitä on ohjelmallinen ostaminen ja miten se toimii?

Ohjelmallinen ostaminen (englanniksi Programmatic Buying tai Programmatic Advertising) on digitaalisen mainostilan ostamista ja myymistä automatisoidusti. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että bannereita, natiivimainoksia ja videonäyttöjä ei enää osteta mediamyyjien välityksellä, vaan kaikki mainostilan osto käydään erilaisten markkinapaikkojen (esimerkiksi Adform tai Google DV360) kautta. Ohjelmallinen ostaminen on tuonut monenlaisia hyötyjä mainostajille, ja tehnyt display-mainonnasta tehokasta ja toimivaa. […]

Ohjelmallinen ostaminen

8.10.2018

6 things to know about programmatic advertising in Finland

Programmatic advertising is no longer bad quality banners on media placements that no one wants. Today, it has become the mainstream way to advertise for big brands like P&G, Amazon and Netflix. It allows you to use complex creatives such as the car customizer, gather survey data or reach users with highly targeted audio ads. […]

Ohjelmallinen ostaminen

20.11.2017

Lehdistötiedote: Tulos Helsingille kansainvälisesti arvostettu Adform-sertifikaatti ensimmäisenä Suomessa

Adform Premium Partneriksi pääseminen vaatii yritykseltä osaamista laajalla rintamalla. Kolmen työntekijän on läpäistävä vahvaa ammattitaitoa vaativat kokeet. Vaatimustaso on erityisen korkea, sillä Tuloksen lisäksi samaan saavutukseen on yltänyt kansainvälisesti vain 10 media- ja markkinointialan yritystä. ”Olen tyytyväinen siihen, että nyt Tuloksen koko ohjelmallisen ostamisen tiimimme on läpäissyt Adform-kokeet”, sanoo Tuloksen ohjelmallisen ostamisen johtaja Aleksandr Simukovic. […]

Uutiset