Mitä, jos autettaisiin käyttäjiä löytämään sivustolta helpommin ja nopeammin heidän etsimänsä tieto? Sisäisen haun optimoinnilla pyritään juuri tähän. Optimoidaan sisäisen haun tuloksia, jotta käyttäjät löytävät etsimänsä tiedon sisäisen haun avulla mahdollisimman nopeasti. Optimoimalla sisäisen haun tuloksia saadaan käyttäjät ohjattua juuri sille sivulle, jota kävijät etsivät (= konvertoi parhaiten).
Verkkopalvelun kehittäminen
Kaikki bloggauksemme aiheesta verkkopalvelun kehittäminen.
Kaikkialla kaiken aikaa: näin panostat monikanavaiseen asiakaskokemukseen
Älä enää sekoita käyttäjän päätä – karusellien aika on ohi
Mobiilikokemus haltuun – huomioi aie ja konteksti
Johdata asiakkaasi kohti konversiota
Montako kertaa olet pyörinyt uudistetun ruokakaupan hyllyjen välissä töiden jälkeen nälissäsi ja toivottomana, kun sokeria tai nenäliinoja ei nyt vain löydy mistään, tekee mieli äkkiä kotiin, eikä myyjiä näy mailla halmeilla? Sama epätoivo voi iskeä verkkosivustolla. Lue, miten saat suunniteltua asiakkaillesi selkeämmät reitit!
Hukkaatko euroja huonolla käytettävyydellä?
Yritysjohtaja: tiedätkö, paljonko yrityksesi menettää bisnestä joka päivä?
B2B-myynnin johtaminen muuttuu vuonna 2015 – oletko valmis?
Verkko on tuonut valtavan määrän tietoa jokaisen ulottuville. Verkkohakujen määrä kasvaa jatkuvasti, tällä hetkellä Suomessa tehdään yli 30 miljoonaa Google-hakua päivässä. Kun ihminen on tiedostanut tarpeen tai ongelman, alkaa ratkaisujen kartoitus verkossa. Tietoa haetaan, palveluntarjoajia verrataan toisiinsa ja muiden asiakkaiden antamia arvioita luetaan. Mikäli tuotteesi tai palvelusi eivät tässä hakuvaiheessa nouse kiinnostavana vaihtoehtona esiin, et ole enää mukana kilpailussa. Verkkolöydettävyyden merkitys alkaa olla jokaiselle B2B-yrityksen myynnille tästä syystä bisneskriittistä. Miten tällaista myyntiä sitten johdetaan?
Suomalaisen kaupan syöksykierre
Tulos sparraamassa yritysjohtoa Digitaalinen Polku -ohjelmassa
Tuloksella on ilo olla mukana perustajajäsenenä Kauppakamarin Digitaalinen Polku -hankkeessa. Se sparraa yritysjohtoa ja hallitusjäseniä digitaalisessa murroksessa. Pilottiohjelmaan haetaan nyt viisitoista yritystä. Ohjelman tarkoitus on kasvattaa digitaalista johtajuutta ja käynnistää yrityskohtainen, konkreettinen muutosohjelma.