Asiakaskokemus

Selaa kirjoituksia aiheittain

4.10.2016

Tulevaisuuden joululahja

Virtuaalitodellisuus (Virtual Reality) ja lisätty todellisuus (Augmented Reality) AR/VR tulevat muokkaamaan käyttäytymistä yhtä paljon kuin mobiililaitteet. Joissain keskusteluissa teknologia nähdään lähivuosien suurimmista. Kiinassa riskisijoittajat ovat siirtäneet fokuksen mobiilista virtuaalitodellisuuden ympärille syntyviin tuotteisiin ja palveluihin. Tällä hetkellä Steam-pelipalvelussa on jo 640 virtuaalitodellisuudessa toimivaa peliä, tosin valtaosa niistä on teknisiä demoja tai olemassa olevan “perinteisen” pelin VR-versio. […]

Asiakaskokemus

31.8.2016

Kun analytiikka ei riitä

Suuri osa digitaalisten palvelujen kehittäjistä seuraa ja hyödyntää web-analytiikkaa, mikä on upea parannus vielä muutaman vuoden takaiseen tilanteeseen. Web-analytiikka auttaa käsittämään asiakkaiden käyttäytymistä verkossa. Se ei kuitenkin riitä, kun haluamme todella ymmärtää asiakasta. Asiakkaan ymmärtämiseksi täytyy tuntea hänen tarpeensa. Mitä asiakas haluaa, mikä häntä motivoi? Miksi hän tekee niinkuin tekee?Digitaalisuuden myötä asiakkaiden palveleminen on yhä […]

Asiakaskokemus