Asiakaskokemuksen tehokoulu 4.12.2017

Asiakaskokemuksen koulutuksessa pääset perehtymään siihen, mistä asiakaskokemuksessa on kyse ja miten voit edistää konkreettisesti asiakasymmärrystä omassa organisaatiossasi.

Kouluttajat

Kouluttajina toimivat Tuloksen asiakaskokemuksen asiantuntijat Suvi Johansson, Sylvia Väänänen ja Janne Lohvansuu.

suvi

Hyödyt

  • Opit miten asiakasymmärrys sidotaan liiketoimintastrategiaan ja toisaalta viedään käytännön tekemiseen
  • Opit asiakasymmärryksen välineistä ja työtavoista
  • Opit käytännössä, miten luodaan datalähtöiset persoonat ja asiakaspolut
  • Ymmärrät miten hyödyntää kerättyä asiakasymmärrystä arjessa ja käytännön työssä

Asiakaskokemuksen koulutuksen sisältö

  1. Asiakaskokemus pähkinänkuoressa
  2. Asiakasymmärryksen merkitys ja työvälineet; caset
  3. Kuinka luot datalähtöiset persoonat ja asiakaspolut
  4. Miten hyödyntää asiakasymmärryksen työkaluja käytännön työssä

Saat etukäteen luettavaksesi ennakkomateriaalipaketin, jonka avulla valmistaudut koulutukseen. Koulutuspäivän aikana käytännön harjoitukset auttavat sinua heti hyödyntämään opittua käytännössä. Koulutuksen aikana voit kysellä vinkkejä ja jakaa kokemuksiasi kouluttajien ja muiden osallistujien kanssa.

Mihin tilanteeseen tämä koulutus esimerkiksi sopii? Teillä on digi- tai digimarkkinoinnin strategiaprosessi menossa, olette ottamassa markkinoinnin automaatiota käyttöön, verkkosivustouudistus tulossa tai haluatte tehoja markkinoinnista ja sisältötyöstä. Ota yhteyttä ja kysy koulutuksesta lisää, mikäli epäröit, olisiko tästä hyötyä juuri teidän tilanteeseenne: suvi.johansson@tulos.fi tai 040-5940517.

Koulutuksen käytännön järjestelyt

  • Koulutus alkaa klo 9:15 ja päättyy klo 15:30.
  • Osoite on Salomonkatu 17 B, 6. krs. Helsinki
  • Koulutukseen sisältyy muutama ohjattu harjoitustehtävä.
  • Koulutuksessa on kerrallaan pieni ryhmä, 6–16 osallistujaa. Koulutusta ei järjestetä, mikäli osallistujien minimimäärä ei täyty.
  • Koulutuksen hintaan sisältyvät lounas, kahvi ja materiaalit.
  • Ilmoittautuminen viimeistään 27.11.2017
  • Koulutuspäivän hinta on 580 euroa + alv. Toinen osallistuja samasta organisaatiosta – 50 %.

Koulutus on tarkoitettu yritysten ja muiden organisaatioiden asiantuntijoille ja päälliköille. Pidätämme oikeuden valita kurssille osallistujat. Tämä koulutus ei ole avoinna digitoimistoille ja freelancereille.

Mikäli peruutat osallistumisesi koulutukseen myöhemmin kuin 7 vrk ennen koulutuspäivää, laskutamme 40 % koulutuksen hinnasta. Voit myös ilmoittaa tilallesi jonkin toisen henkilön. Ilmoita näissä tapauksissa asiasta etukäteen.

Kiinnostuitko, mutta tarvitset vielä esimiehesi hyväksynnän? Lataa tästä perustelukirje, jolla vakuutat tiukimmankin pomon!

Tervetuloa koulutukseen!

 

Ilmoittaudu asiakaskokemuksen koulutukseen

Ilmoittaudu koulutukseen täyttämällä ja lähettämällä alla olevat tiedot.