Web-analytiikka

Web-analytiikka kertoo miten verkkopalvelusi löytyy ja tuottaa

Hyödyntämällä web-analytiikkapalvelujamme yritys parantaa asiakasymmärrystään. Kun Web-analytiikan avulla saadaan tietoa verkkosivukävijöistä, pystytään toteamaan toimiiko verkkopalvelu sille asetettujen tavoitteiden mukaisesti. ­­

Tiedätkö mistä ja miten kävijät tulevat verkkopalveluusi? Tai mitä he siellä tekevät? Tai miksi he eivät tee mitä yritys toivoisi heidän tekevän? Jos et tiedä, niin web-analytiikka auttaa sinua ymmärtämään asiakkaiden toimintaa verkkosivuillasi.

Yritykset eivät aina tiedä

  • miten verkkosivusto toimii
  • mistä kävijät tulevat verkkopalveluun
  • mitä kävijät palvelussa tekevät ja miten hyvin palvelu vastaa heidän tarpeitaan
  • miksi verkkokaupan ostoskoreja ei aina makseta
  • toimiiko heidän verkkopalvelunsa asetettujen tavoitteiden mukaisesti

Web-analytiikasta saatu tieto muun muassa

  • auttaa tehostamaan myyntiä ja muita sivustolle asetettuja tavoitteita, kun ymmärretään mikä estää kävijöitä toimimaan toivotulla tavalla
  • johtaa parempaan asiakaspalveluun ja -kokemukseen ja säästää asiakaspalvelun kustannuksia
  • kasvattaa lämpimien liidien määrää
  • tukee verkkotoiminnan johtamista

Web-analytiikasta saatu tieto on tavoitteellisen ja tuottavan verkkotoiminnan perusta.

Kun yritys ymmärtää verkkopalvelun ongelmakohdat, on helppo päättää tehostavista toimenpiteistä, jotka johtavat parempaan tuottavuuteen. Kun yritys haluaa johtaa ja kehittää verkkotoimintaansa tiedon pohjalta, jatkuva verkkoanalytiikan hyödyntäminen kuuluu itsestäänselvyytenä työkalupakkiin. Tulos tarjoaa kaiken tuloksellisen verkkotoiminnan perustaksi jatkuvan verkkonäkyvyyden ja verkkopalvelun web-analytiikkapalveluita.

Mikäli haluat keskustella web-analytiikasta tai toivot sparrausta aiheen ympäriltä, ota yhteyttä Simo Orpanaan tai lähetä meille viesti

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus

Tiedätkö, missä, miten ja milloin asiakkaasi haluaa palvelua? Säilyykö asiakkaasi hymy jokaisessa kohtaamisessa?

Maksettu media

Maksettu media

Online-mainonta tuo lisää kohderyhmääsi kuuluvia vierailijoita verkkopalveluusi.

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Onnistunut sisältömarkkinointi alkaa panostamalla laadukkaaseen ja monipuoliseen sisältöön.

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinoinnilla myyt lisää, palvelet asiakkaita ja kasvatat asiakasuskollisuutta.