Snoobi

Snoobi on suomalainen maksullinen kävijäseurantaohjelma, jota käytetään nettiselaimen välityksellä.

Kenelle Snoobi sopii?

Snoobi soveltuu erityisen hyvin suoramarkkinointia harjoittaville pienille ja keskisuurille b2b-yrityksille, koska siitä saa helposti liidejä kävijän työnantajaorganisaation perusteella.

Erittäin vilkkaasti (käytännössä Suomen suurimmat verkkosivustot) liikennöidyille sivustoille Snoobi ei sovellu, koska raportit generoidaan reaaliaikaisesti.

Erityisesti kuluttaja- ja muuta verkkokauppaa tekeviä yrityksiä varten Snoobi lanseerasi loppuvuodesta 2010 kattavan verkkokaupan tulosseurannan, jonka saa räätälöityä moneen tarpeeseen. Snoobin keräämiä tietoja saa vietyä nyt myös rajapinnan kautta helposti muihin sovelluksiin.

Snoobin etuja

  • yksittäisten kävijöiden sivunlatausten seuranta sekunnin tarkkuudella
  • kävijän organisaation ja organisaatiotyypin (julkishallinto, oppilaitos, yritys) tunnistaminen
  • suomalaisten operaattoreiden suodatus
  • selkeä ja kattava perusraporttinäkymä
  • kävijöiden pisteytys
  • rajoittamaton määrä seurattavia tavoitteita
  • suomenkielinen käyttäjätuki
  • tietojen takautuvuus

Snoobin asema Suomessa

Snoobi on ilmaisen Google Analyticsin jälkeen toiseksi käytetyin kävijäseurantajärjestelmä Suomessa ja maksullisista järjestelmistä markkinajohtaja.

Snoobin kävijäseurannan suosion taustalla on kotimaisuuden ohella hintaansa nähden kattavat tukitoiminnot ja helppo käytettävyys. Snoobilla on laaja partneriverkosto, johon kuuluu lukuisia toimijoita eri verkkoliiketoiminnan alueilta.

Enemmän hyötyä Snoobi-kävijäseurannasta?

Jos haluat kävijäseurannasta kaiken irti nettimarkkinointisi tehostamiseen ja sivustosi parantamiseen, ota yhteyttä meihin. Yhdistämme halutessasi Snoobin kiinteästi kaikkeen muuhun tekemiseen, jotta siitä saadaan yrityksellesi maksimaalinen hyöty.