Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointi on tehokkain tapa lisätä myyntiä nykyasiakkaille ja kasvattaa asiakaslojaliteettia

Sähköpostimarkkinoinnilla myyt lisää, palvelet asiakkaita ja kasvatat asiakasuskollisuutta. Oikein toteutettuna sähköposti konvertoi lukijan ostajaksi tehokkaammin kuin juuri mikään muu keino.

Sähköpostimarkkinointi on mitatusti kustannustehokkain keino lisätä myyntiä. Se tuottaa enemmän ja tasaisemmin kuin esimerkiksi sosiaalisen median kampanjat. Kun yhdistät sähköpostin vaikkapa Facebook-markkinointiin, tuottavuus kasvaa entisestään.

Sähköposti myy – mutta vain oikein toteutettuna ja jatkuvasti kehittämällä:

  • Myyvät sisällöt: Millaiset viestit myyvät?
  • Kohdentaminen: Kuinka segmentoit vastaanottajia älykkäästi ja vetoat kunkin ostajan omiin tarpeisiin?
  • Menestyscaset meiltä ja maailmalta: Mitkä ovat uusimmat tavat hyödyntää sähköpostia?
  • Tekniikka: Miksi tekniset vaatimukset ovat muuttuneet ja mitä tulee tehdä?
  • Some ja sähköposti: Facebook- ja sähköpostimarkkinoinnin yhdistäminen.
  • Testaaminen: Lisää tehoa testaamalla ja analytiikalla.

Lue myös vinkit sähköpostimarkkinointiin: Näin teet tuloksellista sähköpostimarkkinointia.

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus

Tiedätkö, missä, miten ja milloin asiakkaasi haluaa palvelua? Säilyykö asiakkaasi hymy jokaisessa kohtaamisessa?

Maksettu media

Maksettu media

Online-mainonta tuo lisää kohderyhmääsi kuuluvia vierailijoita verkkopalveluusi.

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Onnistunut sisältömarkkinointi alkaa panostamalla laadukkaaseen ja monipuoliseen sisältöön.

Web-analytiikka

Web-analytiikka

Web-analytiikasta saatu tieto on tuottavan verkkotoiminnan perusta.