Maksettu media

Lisää liikennettä ja myyntiä mainonnalla

Verkossa toimivan yrityksen menestys riippuu siitä, kuinka hyvin verkkopalvelu tavoittaa oikeat asiakkaat. Mainonnan tavoite on saada lisää yrityksen kohderyhmään kuuluvia kävijöitä yrityksen verkkosivuille. Hakusanamainonnalla tavoitat ostavat asiakkaat. Facebook-mainonnalla ja display-mainonnalla teet brändiäsi tunnetuksi, varmistat näkyvyytesi tärkeiden kohderyhmien keskuudessa ja edistät myyntiä.

 

Kun kohderyhmälläsi on tarve löytää yrityksen tarjontaan liittyviä palveluja tai tuotteita, he aloittavat etsintänsä hakukoneista. Mainokset tulevat näkyviin hakutulossivulle hakukoneen tarjoamien luonnollisten hakutulosten rinnalle. Näkyvyyttä et voi hankkia pelkästään mainosbudjettia korottamalla: mitä paremmin mainos vastaa hakukoneen käyttäjän tekemää kyselyä, sitä paremmat mahdollisuudet on päästä kärkisijoille.

Google AdWords -hakusanamainonnalla tavoitat potentiaaliset asiakkaasi, silloin kun he ovat tekemässä ostopäätöksiä. Mainonta toimii tällöin hyvänä palveluna asiakkaillesi.

Maksat vain verkkosivulle päätyvistä kävijöistä

Koska hakusanamainonnan kustannukset perustuvat siihen, kuinka moni mainoksen näkijöistä klikkaa siinä olevaa linkkiä, hakukonemainonta on erittäin kustannustehokasta. Voit olla varma, että maksat vain tuotteistasi ja palveluistasi kiinnostuneista kontakteista, jotka päätyvät yrityksesi verkkosisällön pariin.

AdWords-kampanjoinnin etuihin kuuluu myös, että yritys itse voi päättää kuinka paljon se haluaa maksaa yksittäisestä kävijästä, kampanjan tulokset ovat mitattavissa ja kampanjan voi lopettaa milloin vain. Onnistunut hakusanamainonta on aina tavoitteellista ja mitattavaa.

Tarkkaile erityisesti mainonnan tuomaa tuottoa. Onnistunut hakusanamainonta voi tuottaa verkkokaupalle alasta ja tuotteista riippuen jopa yli 2 000 prosentin tuoton mainontaan sijoitetulle pääomalle.

Tuloksella on jatkuvasti optimoidun hakusanamainonnan osaamista jo vuodesta 2008

Tuloksen hakusanamainonnan ammattilaiset ovat Suomen huipputasoa. Me konsultoimme, suunnittelemme ja toteutamme myyntiin tähtäävää, tavoitteellista ja mitattavaa Google AdWords -mainontaa.

Se tarkoittaa jatkuvaa kampanjoiden ja tehokkaiden mainostekstien suunnittelua ja toteutusta, mainosten sisällön ja parhaiden avainsanojen valintaa ja optimoimista, testaamista ja tulosten raportointia.

Haluamme, että hakusanamainonnan tavoitteet ja mittaustavat sovitaan yhteisymmärryksessä asiakkaan kanssa heti yhteistyön alkaessa. Kun tavoitellaan parasta, läpinäkyvyys ja selkeä viestintä myös asiakkaan yhteistyökumppaneiden kanssa on tärkeää.

Suunnittelemme ja toteutamme mainontaa myös Bing- ja Yahoo-hakukoneisiin sekä Venäjän markkinoilla toimivaan hakukoneiden markkinajohtajaan Yandexiin. Venäjän markkinoilla teemme asiakkaillemme myös markkinointia sosiaalisessa mediassa.

Mikäli haluat keskustella hakusanamainonnasta tai toivot sparrausta aiheen ympäriltä, ota yhteyttä Sofie Segercrantziin, puh. +358 40 83 290 92, tai jätä yhteydenottopyyntö.

 

Tutustu Tuloksen tarjoamiin online-mainonnan palveluihin

Hakusanamainonta

Ota yhteyttä, kun haluat parantaa hakusanamainontasi tuottoa. Sovimme yhdessä asetetut tavoitteet hakusanamainonnalle ja luomme pohjan tuottavalle mainonnan kehittämiselle ja optimoinnille, jossa analytiikka on keskeisessä roolissa.

Tarjoamme hakusanamainonnan palveluita kaikkiin tärkeimpiin hakukoneisiin tavoitellen asiakkaillemme parhaita mahdollisia tuloksia. Lue täältä lisää Tuloksen hakusanamainonnasta.

Display- ja RTB-mainonta

Suunnittelemme ja toteutamme ohjelmallisesti ostettua display-mainontaa. Käytämme kaikkia saaatavilla olevia mainosverkkoja, joiden joukossa on myös useita suuria (kuten Google Display Network) ja laadukkaita kotimaisia verkkomedioita. Yhteensä verkostot kattavat lukemattoman määrän sivustoja Suomesta ja maailmalta.

Display-mainonnan ohjelmallinen ostaminen tarkoittaa sitä, että tunnistamme kohderyhmät ja näytämme niille ostopolun eri vaiheissa aina relevanttia mainontaa – millä sivustoilla hyvänsä he liikkuvatkin. Oikeille ihmisille, oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. Näin minimoimme hukkakontaktit ja mahdollistamme display-mainonnan tekemisen tulospohjaisesti sekä alusta loppuun mitattavasti.

Display-mainonnan puitteissa voidaan näyttää perinteisen bannerimainonnan lisäksi esimerkiksi video- ja mobiilimainoksia sekä erilaisia dynaamisia (eli sisällöltään automaattisesti muokkautuvia) ja interaktiivisia mainoksia. Tehokas display-mainonta toteutetaan niin sanottuna RTB-mainontana eli real time bidding -huutokaupassa, jossa mainosten näytöt ratkaistaan reaaliaikaisen huutokaupan perusteella – aivan kuten hakusanamainonnassa.

YouTube-mainonta

Videoita katsotaan entistä enemmän niin kuluttajina kuin b2b-päättäjinäkin. YouTube on yksi maailman suurimmista hakukoneista, jossa näkyminen auttaa asiakkaita löytämään yritysten verkkopalveluihin. Lähes 50 prosenttia hauista on tänään informaatiohakuja eli YouTube ei enää ole yksinomaan viihteen keskus.

YouTubessa yritys tavoittaa potentiaalisia, kaikenikäisiä kohderyhmiä ja maksaa vain mainosvideoiden katselijoista. Saat tarkkaa tietoa siitä, kuka mainoksiasi katsoo ja mitä siitä seuraa. Voit kasvattaa fanijoukkoasi ja kasvattaa liiketoimintaasi. On myös hyvä muistaa, että mobiilikäyttö kasvaa kovaa vauhtia ja asiakkaat tavoitetaan yhä useammin mobiililaitteissa.

Facebook-mainonta

Suurin osa suomalaisista on ikään katsomatta Facebookissa ja monelle yritykselle ostettu Facebook-mainonta on hyvä tapa tehostaa tavoitteellista ja kohdennettua verkkonäkyvyyttään.

Tuloksen suunnittelema ja toteuttama Facebook-mainonta on kustannustehokasta ja helposti mitattavaa, käyttämiemme tehokkaiden kohdistus- ja mittaustyökalujen ansiosta. Työkalujen avulla löydämme potentiaalisia uusia kohderyhmiä, joille markkinointia voi kohdistaa ja saamme Facebookin kautta myös suoraa myyntiä aikaiseksi. Lisäksi autamme asiakkaita luomaan Facebook-konsepteja ja sisältösuunnitelmia.

Uuden tavan tavoittaa asiakkaita tarjoaa myös Instagram-mainonta.

Twitter-mainonta

Twitter-mainonnalla tavoitat aktiivisesti verkossa toimivan kohdeyleisön, johon kuuluu paljon edelläkävijöitä. Myös Twitter-mainontaa voit kohdistaa mainontaa monipuolisilla tavoilla ja eri tavoitteita varten. Suomessa mainonta Twitterissä avautui vasta marraskuussa 2014, joten toimimalla ensimmäisten joukossa voit saada kampanjoillesi korkean huomioarvon.

LinkedIn-mainonta

Tavoitteletko b2b-kohdeyleisöä, joka on kiinnostunut tuotteistasi tai palveluistasi? Heidät tavoitat LinkedIn-mainonnalla, joka antaa mahdollisuuden tulla nähdyksi bisnespäättäjien ja oman alasi ammattilaisten joukossa – niin Suomessa kuin ulkomailla. Tarkan kohdistuksen ansiosta kampanjasi tavoittaa oikeat ihmiset paljon perinteistä mainontaa kustannustehokkaammin.

Affiliate-markkinointi eli kumppanuusmarkkinointi

Affiliate-markkinointi (affiliate marketing) eli kumppanuusmarkkinointi, on tulospohjainen markkinointimuoto, jossa maksat vain toteutuneista tavoitteista.
Autamme asiakkaitamme menestymään tarjoamalla affiliate-markkinoinnin konsultointia, ylläpitoa ja kehittämistä. Mikäli haluat tietää lisää, ota yhteyttä Nicolas Fogelholmiin, +358 50 574 7381 tai jätä yhteydenottopyyntö.

Koulutus

Tarjoamme asiakkaillemme myös koulutusta online-mainonnan tekemiseen. Koulutamme ja valmennamme organisaatioita tekemään mm. tuloksellista Google AdWords -mainontaa.
Kysy lisää Sofie Segercrantzilta tai jätä yhteydenottopyyntö.

 

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus

Tiedätkö, missä, miten ja milloin asiakkaasi haluaa palvelua? Säilyykö asiakkaasi hymy jokaisessa kohtaamisessa?

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Onnistunut sisältömarkkinointi alkaa panostamalla laadukkaaseen ja monipuoliseen sisältöön.

Web-analytiikka

Web-analytiikka

Web-analytiikasta saatu tieto on tuottavan verkkotoiminnan perusta.

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinoinnilla myyt lisää, palvelet asiakkaita ja kasvatat asiakasuskollisuutta.