Tulos Enemmän oikeita asiakkaita verkosta

Konversio-optimointi

Verkkosivujen vierailijoiden muuttaminen asiakkaiksi

Perinteisesti suuremman liikevaihdon ja tuloksen saamiseksi on mediapanostuksia kasvatettava. Konversio-optimoinnin tarkoituksena on tuottaa enemmän samalla kävijämäärällä.

Kuinka moni sivuilla kävijöistä oikeasti ostaa?

Web-analytiikka saattaa paljastaa karun totuuden: tavallisesti verkkosivuston kävijöistä vain noin 1-2 % suorittaa tavoitetoiminnon eli esimerkiksi tilaa tuotteen, palvelun tai uutiskirjeen itselleen.

Miten saat useamman kävijän ostamaan?

Kaupan kasvattamisen perusta on kohdennus ja luottamus. Mikäli verkkopalvelusi tuntuu palvelevan asiakasta riittävän hyvin ja luotettavasti, suurempi joukko ihmisistä ostaa sinulta.

Konkreettisesti myyntiä kasvatetaan mainonnan paremmalla kohdentamisella, verkkosivujen muokkaamisella vastaamaan asiakkaan tarpeita ja ennen kaikkea testaamisella.

Esimerkki konversion parantamisen vaikutuksesta:

Oletetaan, että käytät hakusanamainontaan 5000 € kuussa, jolla saat sivustollesi 10 000 vierailua. Näistä vierailuista 2 % johtaa kauppaan, eli myyntejä on 200 kuukaudessa.

Nostamalla konversioprosenttia yhden prosenttiyksikön, kasvaa hakusanamainonnan tuoma myyntisi 50 %. 10 000 x 3 % = 300.

Ota yhteyttä Lasse Larvankoon, 050 369 8023, niin Lasse kertoo lisää miten sivustosi tuotto saadaan kasvamaan.

Ota yhteyttä

Syötä yhteystietosi ja viestisi alla oleviin kenttiin ja klikkaa lähetä-nappia, niin otamme yhteyttä sinuun.

Tuomme sivuillesi kävijöitä ja muutamme heidät asiakkaiksi. Tulos.

Copyright Tulos Helsinki Oy 2008-2014.