Hakusanamainonta

Hakusanamainonnalla tarkoitetaan mainontaa hakukoneissa kuten Google, Bing ja Yahoo. Hakusanamainonta on erittäin kustannustehokasta ja kohdennettavaa mainontaa. Teemme myös hakusanamainontaa Venäjän markkinoilla Yandexissa.

Kolme syytä ostaa hakusanamainontaa

  1. Hakusanamainonnan ROI on tutkitusti erinomaista.
  2. Maksat vain oikeista kontakteista, et mainoksen näyttämisestä.
  3. Mainonnan tulokset ovat tarkasti mitattavissa.

Tuloksen hakusanamainontapalvelut

Tulos keskittyy hakusanamainontakampanjoissaan laadukkaaseen, huolella suunniteltuun ja mitattavaan mainontaan. Hakusanamainonnan tarkoitus on lisätä myyntiä, ei kasvattaa kuluja.

Asiantuntijamme vastaavat kampanjan luomiseen kuuluvista toimenpiteistä, kuten parhaiden hakusanojen valinnasta, kampanjan kohdennuksesta ja tehokkaiden mainostekstien suunnittelusta.

Varaa esittelypalaveri tästä!

Miksi hakusanamainonta on kustannustehokasta?

Hakusanamainonta on kustannustehokasta, koska siinä maksetaan vain mainosklikeistä. Pelkästä mainoksen näyttämisestä ei siis joudu maksamaan mitään. Perinteiseen lehtimaailmaan siirrettynä tämä tarkoittaisi, että mainospaikka lehdessä olisi ilmainen, ja vain henkilöistä, jotka mainoksen nähtyään menevät kotisivuillenne, maksetaan.

Mainosten klikkihinnat vaihtelevat sanakohtaisen kilpailun ja sijoituksen mukaan, mutta keskimäärin Suomessa ne ovat noin 0,10–0,50 euron luokkaa. Mainoksen hintaan vaikuttavat myös mainostekstin ja kohdesivun laatu, joihin hakusanamainonnan asiantuntija voi vaikuttaa.

Miten hakusanamainonta kohdennetaan?

Hakusanamainonnalla tavoitat juuri ne ihmiset, jotka ovat tekemässä ostopäätöstä sinun myymästäsi tuotteesta tai palvelusta. Lisäksi tavoitat heidät juuri oikealla hetkellä.

Hakusanamainonnassa kohdistaminen tapahtuu valitsemalla huolellisesti oikeat avainsanat eli termit, joilla mainos hakutuloksien yhteydessä näytetään.  Avainsanojen määritteleminen on tärkeä osa hakusanamainonnan suunnittelua: kun löydetään yrityksellesi parhaat hakusanat, mainoksesi näytetään juuri oikealle kohderyhmälle.

Mainoksia voidaan kohdentaa myös esimerkiksi maan, paikkakunnan tai ajan mukaan. Vain paikallisesti toimivan yrityksen ei kannata mainostaa kaikille suomalaisille, vaan kohdentaa mainokset ainoastaan omalle kohderyhmälleen.

Haluatko että hakusanamainontasi tuottaa paremmin?

Oikein toteutettu hakusanamainonta tuottaa hyvin ja on kustannustehokasta. Tulos mittaa hakusanamainonnan laatua jatkuvasti hakusanamainonnassa käytettävien työkalujen lisäksi web-analytiikan avulla. Emme käytä valmiita automaattiraportteja, joista ei ole hyötyä. Mittaamme tuloksia, teemme parannusehdotuksia ja raportoimme olennaisimmista muutoksista henkilökohtaisesti.

Tuloksen hakusanamainonta toimii.

Pyydä referenssit ja lisätietoja!

Online-mainonta

Online-mainonta

Kun asiakkaat etsivät yrityksesi tarjoamia tuotteita tai palveluja, he aloittavat etsintänsä hakukoneista. Esimerkiksi Google AdWords -hakusanamainonta tuo potentiaalisia kävijöitä verkkopalveluusi ja maksat vain tarjonnastasi kiinnostuneista kontakteista.

Lue lisää
Web-analytiikka

Web-analytiikka

Tiedätkö mistä ja miten kävijät tulevat verkkopalveluusi? Tai mitä he siellä tekevät? Tai miksi he eivät tee mitä yritys toivoisi heidän tekevän? Jos et tiedä, niin web-analytiikka auttaa sinua ymmärtämään asiakkaiden toimintaa verkkosivuillasi.

Lue lisää
Konversio-optimointi

Konversio-optimointi

Verkkopalvelun jatkuva konversio-optimointi on vaihtoehtoisten verkkoelementtien jatkuvaa testaamista. Sen tavoitteena on tehdä verkkosivustostasi tuottavampi ja muuttaa vierailijat liideiksi ja maksaviksi asiakkaiksi.

Lue lisää
Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi varmistaa, että yrityksesi tuotteet, palvelut ja brändi näkyvät hakutuloksissa ja että sivuston sisältö vastaa sitä, mitä asiakkaasi oikeasti verkosta etsivät. Hakukoneoptimointi ei ole kikkailua tai taikatemppuja, vaan parempaa ja helppokäyttöisempää internetiä.

Lue lisää