Hakukonemarkkinointi

Netin käyttäjistä 88 % käyttää hakukoneita etsiessään tuotteita ja palveluita.

Tuloksen tarjoamien palveluiden avulla varmistat, että yrityksesi näkyy, kun sen toimialaan liittyviä hakuja tehdään.

Palvelumme tuovat lisää kohdennettuja kävijöitä ja enemmän myyntiä. Ne tekevät sinulle mitattavaa tulosta.

Hakukonemarkkinointi eli SEM (Search Engine Marketing) on

  • hakukoneissa tapahtuvaa markkinointia, näkyvyydenhallintaa ja brändäystä,
  • nopeimmin kasvava digitaalisen mainonnan muoto,
  • kustannustehokasta,
  • markkinointia jonka tulokset voidaan mitata.

Hakukonemarkkinointi on jaettavissa hakukoneoptimointiin ja hakusanamainontaan.

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi on verkkopalvelun sisällön, tekniikan ja linkkiprofiilin muokkaamista, jonka päämääränä on kiinnostuneiden kävijöiden lisääminen hakukoneiden luonnollisten hakutulosten kautta.

Hakukoneoptimointi on tehokas markkinointikeino niin pienelle kuin suurellekin yritykselle tai verkkopalvelulle. Hakukoneoptimointi on käännös sanoista Search Engine Optimization (SEO).

Lue lisää hakukoneoptimoinnista >>

Hakusanamainonta

Hakusanamainonta eli hakukonemainonta (Pay-Per-Click, PPC) on hakukoneissa tapahtuvaa mainontaa, jossa maksetaan vain sivustostasi kiinnostuneista kävijöistä.

Hakusanamainonnan hyödyt ovat kohdennettavuus, kustannustehokkuus ja mitattavat tulokset. Hakusanamainontaa voi tehdä esimerkiksi Google-, Yahoo- ja Live Search -hakukoneissa.

Lue lisää hakusanamainonnasta >>