Digimarkkinoinnin koulutus

Räätälöimme juuri sinun tarpeisiisi vastaavan koulutuksen, joka nostaa osaamistanne ja tuloksia

Tarvitsisiko yrityksesi digitaalisen markkinoinnin ja asiakaskokemuksen optimoinnin koulutusta? Kiinnostaako hakukoneoptimointi, hakukonemainonta, web-analytiikka tai sähköpostimarkkinoinnin osaamisen syventäminen? Kokeneet asiantuntijamme kouluttavat kuukausittain satoja markkinoinnin, viestinnän ja analytiikan ammattilaisia digimarkkinoinnin saloihin.

Miten meidän järjestämämme koulutukset eroavat muista? Saamme kiitosta erityisesti konkreettisesta ja käytännönläheisestä tavasta kouluttaa: pyrimme siihen, että osallistujat pystyvät hyödyntämään oppimaansa omassa työssään samantien.

Koulutus voi keskittyä yhteen digimarkkinoinnin osa-alueeseen syvemmin, tai voimme yhdistää useampia teemoja saman päivän sisälle – sinä valitset! Koulutuksia voidaan järjestää minkäkokoisille ryhmille tahansa: aina yksilösparrauksesta koko yrityksen henkilöstölle.

Suosittuja digimarkkinoinnin koulutuksiamme ovat esimerkiksi:

Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto ja hakukoneoptimointi (SEO)

  • Miten hakukoneet ja hakukoneoptimointi toimivat
  • Sisällön optimointi, sisältöstrategia, sisältörakenne ja hakukoneoptimoitu sisältötuotanto
  • Tekninen optimointi
  • Linkkistrategia ja linkinhankinta
  • Black Hat SEO ja kielletyt toimenpiteet

Web-analytiikan perusteet

  • Analytiikan ja analytiikkavetoisen markkinoinnin perusteet
  • Google Analyticsin käyttöliittymä ja perusominaisuuksien käyttö
  • Kävijäanalytiikan hyödyntäminen: mitä kaikkea voit oppia asiakkaistasi
  • Tavoitteet/mittarit ja niiden asentaminen Google Analyticsiin
  • GA sisältömarkkinoinnin mittaamisessa

AdWords-mainonnan perusteet

  • AdWords-markkinointi: strategiat ja markkinointimuodot
  • Käyttöliittymä ja kampanja-asetukset
  • Mainokset, mainoslaajennukset, tehokas copywriting ja kampanjan suunnittelu
  • Avainsanatutkimuksen työkalut, eri avainsanat ja laatupisteet
  • Budjetin suunnittelu ja hintatarjoukset
  • Kampanjan suunnittelu haku- ja sisältöverkoston
  • Optimoinnin ja A/B-testauksen perusteet

Sähköpostimarkkinoinnin perusteet

  • Sähköpostimarkkinoinnin strategia
  • Toimitettavuuden haasteet
  • Sähköpostilistan merkitys, ylläpito ja rikastuttaminen
  • Analytiikasta lisäpotkua
  • Onnistuneen sähköpostiviestin rakenne

Räätälöity koulutusohjelma digitaalisen markkinoinnin osa-alueista

Kaipaisiko johtoryhmäsi perehdytystä digitaaliseen liiketoimintaan ja digimarkkinointiin? Haluaisitko syventää koko organisaatiosi ymmärrystä digitaalisen markkinoinnin eri osa-alueista? Voimme kouluttaa organisaatiosi esimerkiksi kuukausittaisella kahden tunnin aamukoulutuksella, jossa on joka kuussa oma teema. Tarjoamme myös digitalisaation mentorointia johtajille.

Järjestämme lisäksi säännöllisesti johonkin digimarkkinoinnin aihealueeseen liittyviä koulutuksia ja ilmaisia aamuseminaareja ajankohtaisista aiheista. Katso tapahtumakalenterimme!

Järjestä yrityksellesi innostava koulutuspäivä vaikka osana tiimipäivää!

Ota yhteyttä Janne Ruokoseen, puh. +358 50 409 0549 tai janne.ruokonen@tulos.fi.

Asiakaskokemus

Asiakaskokemus

Tiedätkö, missä, miten ja milloin asiakkaasi haluaa palvelua? Säilyykö asiakkaasi hymy jokaisessa kohtaamisessa?

Maksettu media

Maksettu media

Online-mainonta tuo lisää kohderyhmääsi kuuluvia vierailijoita verkkopalveluusi.

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Onnistunut sisältömarkkinointi alkaa panostamalla laadukkaaseen ja monipuoliseen sisältöön.

Web-analytiikka

Web-analytiikka

Web-analytiikasta saatu tieto on tuottavan verkkotoiminnan perusta.

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinoinnilla myyt lisää, palvelet asiakkaita ja kasvatat asiakasuskollisuutta.