Asiakaskokemus

Yrityksen arvo mitataan asiakaskohtaamisten sujuvuudella.

Asiakaskokemuksen pienelläkin kehittämisellä on helppo erottautua kilpailijoista. Vain 40 prosenttia suomalaisista yrityksistä on sitä mieltä, että asiakaskokemus on iso kilpailuedun lähde (Talent Vectia 2016). Globaalissa toimintaympäristössä ja digitaalisuuden tuomassa läpinäkyvyydessä kilpailu tulee kovenemaan, joten keskeistä yritysten menestymiselle on asiakkaan huomioiminen.

Monet digitaalisia palveluita käyttöönottaneet yritykset ovat tehneet käyttöönoton niin teknisistä lähtökohdista ja nopeasti, että asiakas on unohtunut matkan varrella. Asiakkaita ei ehkä osata palvella parhaalla ja tuloksellisella tavalla. Lisäksi, kun kehitetään digitaalista palvelua, myös perinteisessä kanavassa tapahtuvalla palvelulla on tarve muuttua.

Autamme ymmärtämään asiakasta,  kehittämään nykyisiä palveluita ja innovoimaan uusia. Tulemme jeesimään myös, jos olet lähdössä takamatkalta ottamaan kiinni kilpailijoita ja pistät vasta nyt pystyyn verkkokauppaa tai muuta digitaalista palvelua. Autamme suunnittelemaan ja ottamaan käyttöön uusia palveluita asiakasnäkökulman huomioiden.

Asiakas unohtui – palautetaan tekemisen perustaksi ymmärrys asiakkaan tarpeista.

Olemme kumppanisi esimerkiksi näissä:

Meillä on pitkä kokemus asiakaslähtöisestä kehittämisestä, digitaalista kanavista ja palveluista.

Vahvuutemme on web-analytiikan osaaminen, jonka yhdistämme laadulliseen dataan. Olemme myös pitkän linjan ammattilaisia verkkopalveluiden kehittämisessä ja testaamisessa.

Olemme kumppanisi, kun haluat älykkäitä asiakaskohtaamisia, parempaa asiakastyytyväisyyttä ja lisää liikevaihtoa. Mietitään yhdessä lisää teidän tarpeita – ota yhteyttä Suvi Johanssoniin, soita 0405940517!

Online-mainonta

Online-mainonta

Online-mainonta tuo lisää kohderyhmääsi kuuluvia vierailijoita verkkopalveluusi.

Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi

Onnistunut sisältömarkkinointi alkaa panostamalla laadukkaaseen ja monipuoliseen sisältöön.

Web-analytiikka

Web-analytiikka

Web-analytiikasta saatu tieto on tuottavan verkkotoiminnan perusta.

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinointi

Sähköpostimarkkinoinnilla myyt lisää, palvelet asiakkaita ja kasvatat asiakasuskollisuutta.