Tehosta verkkokauppasi myyntiä konversio-optimoinnilla!

Verkkokaupan konversiolla tarkoitetaan sitä osuutta kävijöistä, joka on tehnyt ostoksen. Konversio-optimointi on tehokkain tapa tehostaa verkkopalvelun tuottavuutta samalla kävijämäärällä.

Konversio-optimointi on perustavanlaatuinen osa niin ison kuin pienenkin verkkokaupan liiketoimintaa, toteaa Jaakko Knuutila, Tuloksen konversio-optimointiguru Paytrailin webinaarissaan. Katso webinaari ja kommentoi, oletko samaa mieltä!

Mikäli webinaari herätti kysymyksiä tai haluat keskustella lisää konversio-optimoinnista, ota rohkeasti yhteyttä! Jaakko Knuutila, jaakko.knuutila@tulos.fi, puh. +358 45 170 2686

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *