Lehdistötiedote: Tulos ostaa User Intelligence Finlandin

Tulos tuo asiakaskokemuksen kulmahuoneeseen – tekoäly tekee kaikesta asiakaskokemusbisnestä

Helsinki, 12.9.2017 –

Digitaalisten asiakaskokemusten optimointiin erikoistunut Tulos Helsinki syventää osaamistaan ostamalla asiakaskokemuksen johtamiseen keskittyneen User Intelligence Finlandin. Yhtiöt uskovat, että asiakasdatan ja -ymmärryksen yhdistämisestä syntyvä hybridiymmärrys tuo asiakkaille uusia liiketoimintamahdollisuuksia.

Kaikki bisnes on jatkossa asiakaskokemusbisnestä. Huomisen tulos tehdään datalla ja rakkaudella, Tuloksen toimitusjohtaja Lasse Larvanko kuvailee tekoälyn mukanaan tuomaa muutosta.

Tuloksesta on kasvanut Suomen johtava verkkonäkyvyyden rakentaja. User Intelligence Finland on hollantilaistaustaisen User Intelligence Groupin tytäryhtiö. Kaupan myötä UIF:n koko henkilöstö siirtyy omaksi tiimikseen Tuloksen palkkalistoille.

Asiakaskokemuksen johtaminen hybridiymmärryksellä nousee myös markkinoinnissa entistä keskeisempään rooliin. Datan ja laadullisen asiakasymmärryksen pohjalta tehtävät kokeilut ovat yrityksille kultakaivos, jotka voivat johtaa täysin uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin, tiivistää User Intelligencen johtaja Janne Lohvansuu.

Uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin viittaa konsulttiyhtiöiden viime vuosina kiihtyvällä tahdilla tekemät yrityskaupat, joissa suomalaista palvelumuotoilua on ostettu maailmalle.

Tulos aikoo kiihdyttää kaupalla omaa kasvuaan. Yhtiön tavoitteena on kasvaa yli 20 prosentin vuosivauhtia. Tämän vuoden liikevaihto on hieman alle 5 miljoonaa euroa.

Kaupan tavoitteena on Tuloksen kasvun tukeminen sekä strategisen osaamisen syventäminen. Nostamme asiakaskokemuksen johtamisen tekoälyn avulla täysin uudelle tasolle. Palvelun merkitys kasvaa kaikilla toimialoilla ja jokaisen palvelubisneksen menestyksen ratkaisee lopulta asiakaskokemus, Larvanko visioi.

Kaupassa UIF:n strateginen osaaminen asiakaskokemuksen johtamisesta yhdistyy Tuloksen kykyyn viedä asioita käytäntöön.

Emme hae henkilöstösäästöjä, eikä päällekkäisyyksiä ole näköpiirissä. Meillä on hyvin yhtenevät yrityskulttuurit: luotamme asiantuntijoihimme ja annamme heille paljon vapautta, Larvanko sanoo.

Lisätietoja:
Lasse Larvanko, toimitusjohtaja, Tulos Helsinki Oy
Puh. 050 369 8023, lasse.larvanko@tulos.fi

Janne Lohvansuu, johtaja, User Intelligence Finland
Puh. 050 566 3850, lohvansuu@userintelligence.com

Tulos Helsinki

Tulos Helsinki on digitaalisena syntynyt, strategiseksi kasvanut konsulttitoimisto, joka auttaa asiakkaitaan kasvamaan ja kansainvälistymään. Tuloksen uniikki kilpailuetu syntyy hybridiymmärryksestä: yhdistämällä pehmeä asiakaskokemusdata ja kova analyyttinen data ketterään tulokselliseen markkinointiin. Yrityksessä työskentelee yli 40 asiantuntijaa.

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *