Tulos Enemmän oikeita asiakkaita verkosta

Lehdistötiedote: Tulos Helsinki rekrytoi huippuasiantuntijoita

1.3.2012

Tulos Helsinki Oy vahvistaa osaamistaan kolmella osa-alueella. Katja Siljala on aloittanut hakusanamainontatiimin vetäjänä, Suvi Kava viestinnän konsulttina sekä Jussi Ronkainen webanalytiikan asiantuntijana.

Katja Siljalalla on yli kymmenen vuoden kokemus digitaalisesta myynnistä ja markkinoinnista. Hän työskenteli viimeksi Finnairilla digimarkkinoinnin parissa luoden globaaleja strategioita, sekä vastasi mm. kumppanuus-, display- ja hakukonemainonnasta. Tuloksessa Siljala ottaa vetääkseen maksetun mainonnan yksikön.

Suvi Kava on viestinnän asiantuntija, joka on erikoistunut verkkosisältöihin. Hän työskenteli viimeksi Suomen evankelis-luterilaisen kirkon verkkotoimittajana. Kavan erityisosaamista ovat verkkokirjoittaminen, verkkopalveluiden konseptointi, sisältö- ja rakennesuunnittelu sekä sisällöntuotannon koulutus.

Jussi Ronkainen on tutkimuksen ja analysoinnin moniosaaja verkkopalvelujen sekä -markkinoinnin alalla. Hänellä on vuosien tutkimus- ja analyysikokemus niin kuluttajien kuin yritysasiakkaidenkin parissa. Aikaisemmin Ronkainen on työskennellyt mm. tutkimuspäällikkönä mediatoimistossa, sekä projektipäällikkönä liikkeenjohdon konsultointiyrityksessä.

”Liiketoimintamme on kehittynyt myönteisesti, joten uusia asiantuntijoita rekrytoidaan vuoden aikana vielä lisää. Erityisesti etsimme webanalyytikkoja ja liikkeenjohdon konsultteja. Ammattitaitoisia alan huipputekijöitä tarvitaan, sillä alan kasvunäkymät näyttävät tulevaisuudessa erittäin positiivisilta”, kertoo toimitusjohtaja Lasse Larvanko.

Katso Tuloksen avoimet paikat.

Lasse Larvanko
lasse.larvanko@tulos.fi

Tulos Helsinki Oy on Suomen johtava hakukoneoptimointiyritys, joka tekee tuloksellista ja mitattavaa markkinointia netissä. Tuloksen asiakkaita ovat muun muassa Veikkaus, If Vahinkovakuutusyhtiö, Alma Media, Markantalo, Nettiauto ja Posti. www.tulos.fi

Piditkö artikkelista?

Voit lukea kommentteja ja lisätä oman kommenttisi ja vielä tilata tämän artikkelin kommentit RSS-syötteenä.

Tilaa Tuloksen Blogin RSS-virta Tilaa Tuloksen artikkelit RSS-syötteenä, niin pysyt ajantasalla digitaalisessa markkinoinnissa, tai tilaa samat artikkelit sähköpostiisi alla olevalla lomakkeella.

Arvostamme yksityisyyttäsi.

pakollinen

pakollinen, mutta ei tule näkyviin

Tuomme sivuillesi kävijöitä ja muutamme heidät asiakkaiksi. Tulos.

Copyright Tulos Helsinki Oy 2008-2014.