Tulos Enemmän oikeita asiakkaita verkosta

uusimmat artikkelit

Osallistu seminaariin: Verkkokauppa Suomesta Eurooppaan ja Venäjälle

Tulos ja ASML järjestävät ajankohtaisen seminaarin kansainvälisestä verkkokaupasta. Millä eväillä suomalaiset voivat menestyä Euroopassa ja erityisesti Venäjällä? Tule kuulemaan!

Ilmainen aamiaisseminaari: Amazonin verkkokaupan salaisuus

Louhin dataa, kunnes löysin ikäviä asioita

Datan murskaus kaupan alalla voi johtaa koko toimitusketjun uusiksi miettimiseen.

International Geek Exchange 1.0

Tulos conducted a pilot geek exchange with Seattle-based Portent, Inc. Why and how? Read about it here. We are also looking for new exchange partners!

Googlen Matt Cutts harvinaiselle vierailulle Suomeen

Tulos tarjoaa ainutkertaisen tilasuuden päästä tapaamaan Googlen Matt Cuttsia, ilmoittaudu heti!

Supercellin salaisuus miljardituloihin

Supercell ymmärtää pelien maksimaalisen tuoton olevan eri jokaisen pelaajan kohdalla.

Kannattaako Verkkokauppa.comin listautumisantiin osallistua?

Näkymättömät verkkostrategiat

Suomalaisen verkkokaupan myynti kasvoi yli 10 miljardiin euroon. Mietitkö vielä, kannattaako verkkoon lähteä?

Hakusanamainontaa Venäjällä

Olemme osaava online-markkinoinnin kumppani Venäjän markkinoilla. Toteutamme tuloksellista hakusanamainontaa Yandexissa sekä konsultoimme hakukoneoptimoinnissa.

Mitä Tuloksen Digital War Room -istunnoissa tapahtuu?

Analytiikka muuttuu kuivasta raportoinnista yhteistyöksi ja ymmärrykseksi. Erikoisvarustellussa DWR-huoneessa tunnistetaan ryhmätyönä kehityskohteita ja ratkaisuja.

Kuinka Tulos Digital War Room toimii?

Digital War Room -työskentely lisää myyntiä ja parantaa asiakkaiden palvelukokemusta. Kuinka Tuloksen DWR toimii ja kenelle se sopii?

Ja näin verkkosisällöt alkoivat elää omaa elämäänsä

Content Everywhere -teos perustelee, miksi verkkoon on tuotettava joustavia, alati muuttuvia sisältöjä, jotka tavoittavat kohderyhmän ja vahvistavat brändiä.

Asiakkaat suosittelevat Tulosta

Avainsanat 100 % (not provided) – kuinkas sitten kävikään?

Kuka lohduttaisi hakukoneoptimoijaa, kun hän ei enää tiedä, millä avainsanoilla sivustolle tullaan? Katso miten Tulos reagoi asiaan ja kommentoi!

Digital War Room parantaa web-analytiikan 3 kuolemansyntiä

Verkkopalveluiden analytiikkaa vaivaa kolme kuolemansyntiä. Mitkä ne ovat ja miksi Tuloksen Digital War Room on ratkaisu?

E-commerce and Digital Marketing in Asia – Be There or Be Square

E-commerce and digital marketing are growing fast in Asia. There are great opportunities for skilled individuals and digital agencies.

Mittaa mobiilin todellinen arvo

Kannattaako mobiilissa mainostaa jos suora konversioaste on huono? Lue miten kannattaa mitata mainonnan vaikutus eri laitteiden välillä.

Asiakkaamme If on Suomen paras digimarkkinoja

Magenta Advisoryn tutkimus valottaa Suomen sähköisen liiketoiminnan kenttää ja arvioi 44 yritystä tai brändiä kuudella eri osa-alueella. Tutustu!

Digimarkkinoija maailmalla

Etätyöskentely on tehokasta ja antoisaa, mutta vaatii tiukkaa kuria sekä luonteenlujuutta. Miten Tuloksen digimarkkinoija selviää maailmalla, lue blogista!

Haluaisitko olla kolibri? Google haluaa – katso miksi!

Hummingbird-algoritmipäivitys saa Googlen tunnistamaan käyttäjien tarpeet entistä nopeammin ja tarkemmin. Semanttinen web on taas askeleen lähempänä!

Saisiko olla hidas verkkokauppa?

Voiko nopeuden ja tehokkuuden tavoittelu verkkokaupassa johtaa väärinymmärryksiin ja hätiköityihin päätöksiin? Lue ja opi miten vältät tämän riskin.

Vain yksi kysymys sisältöstrategian pohjaksi: miksi?

Sisältöstrategian laatiminen kannattaa. Se auttaa luomaan oikeaa sisältöä oikeaan aikaan, oikealle kohderyhmälle ja oikeista syistä. Tutustu vinkkeihin!

Experiences from Hong Kong

Our SES HK seminar trip proved to be an enriching experience. Read about the highlights as well as honest pros and cons of the conference and more.

Tunnistatko nämä neljä ongelmaa sivustollasi?

Sisällöt eivät sovi tai niitä ei ole, rakenne on sekava ja sivusto ei myy. Kirjoitus ammentaa CS Forum 2013 -seminaarista ratkaisut näihin ongelmiin.

Verkkokaupan asiakas – mitä teet? Ja MIKSI?

SEO vinkki: Rich Snippet ja jäsennellyt tiedot

Austrian Escapades, Part 1

What's your take on working at your clients office? What has been good and what has been bad? Read more from our experiences!

AdWords Update: Google muuttaa mainoshuutokauppansa laskukaavaa

Oletko jo kiinnittänyt huomiota AdWordsin mainoslaajennuksiin? Nyt viimeistään on syytä. Lue Googlen viimeisimmästä mainospäivityksestä.

Digitaalisen markkinoinnin tuulet Aasiasta

Pintasi ei hämää ketään

Kuinka Tuloksen arvot (rehellisyys, rohkeus, mokaa, opi, opeta) ohjaavat toimintaamme.

Ajatusjohtajuus ei ole sisältömarkkinointia

Myönnän että tulen jälkijunassa. Olemme vuosia kirjoittaneet alan aiheista ja jakaneet vinkkejä blogissamme - aina asiantuntijan äänellä. Nyt tälle on termikin.

Sisältöjä mutulla vai mitalla?

CS Forum 2013 on ensi viikolla! Sen kunniaksi yksi vanha, mutta tärkeä näkökulma sisältökeskusteluun eli mittaaminen. Sen tulisi olla sisältötyön perusta. Lue lisää!

Kasvavasta liikenteestä pannukakku: näin Google pitää kuvahaun kävijät

Kuvahaun käyttöliittymä muuttui vuoden alussa, ja romahdutti sitä kautta tulevan liikenteen monelle sivustolle. Miksi näin?

Tuhoaako hakukoneoptimointi brändisi maineen?

Paid & organic data united

With the release of the new report in AdWords, we can combine paid & organid data for deeper understanding of how the two sources work together.

Edistynyt hakukoneoptimointi Pandan ja Pingviinin aikakaudella

How many advertisers does it take to make money on AdWords?

Why do some excel at AdWords and others seem to struggle? Read through these 5 traits that will differentiate you as an AdWords advertiser!

Hakukoneoptimointia kädestä pitäen

Tulos arvioi Search Engine Optimization -teoksen kolmannen, huhtikuussa 2013 ilmestyneen painoksen. Kirja ohjaa alkeista lähtien hakukoneoptimointiin.

Affiliate-markkinointi – Verkkomarkkinoinnin Monsanto

Koeajossa uusi Avainsanojen suunnittelija

Big data, small data…sama se, käytä se!

SEO is dead and other takeaways from SES

Suojattu: AdWords Academy 20.3.2013

Kolme pientä porsasta ja sisältöstrategian salaisuus

Verkkosisältöjen markkinointi, content marketing, on suuri juttu juuri nyt. Mikä siinä on niin ihmeellistä, ja miten saat siitä kaiken hyödyn irti?

Hakusanamainonta ulkoistettuna palveluna – Miten pystyt erottamaan jyvät akanoista

Katso viiden kohdan muistilista, jonka avulla voit tehdä valistuneemman päätöksen SEM-kumppania valitessasi. Bonuksena neljä törkeää tosielämän esimerkkiä selkärangattomasta toiminnasta.

Youtube-mainonta saapui Suomeen

Maailmalla jo pidempään käytössä olleet Youtube-mainonnan muodot ovat nyt saapuneet myös meille Suomeen. Käydään läpi Youtube-mainonnan mainosmuodot.

Uudelleenmarkkinointi uudelle tasolle

Luovuus uudelleenmarkkinoinnin hyödyntämisessä tekee mainonnastasi entistä tehokkaampaa.

Asiakasta etsimässä tositarkoituksella!

Mainonnan työkalut terävinä vuoteen 2013

Minkälaisiin tuloksiin päästiin vuonna 2012 hakusanamainonnalla. Mitä työkaluja tämä vaati ja kuinka pystymme jatkamaan samaa myös 2013.

Oletko aloitteleva verkkokauppias?

Tiedätkö sinä ketkä ovat arvokkaimpia asiakkaitasi?

Tiedätkö ketkä ovat arvokkaimpia asiakkaitasi? Lue lisää aiheesta Tuloksen blogista ja opi esimerkin kautta miten suuri rahallinen arvo on suosittelulla.

Alennukset ja kannattavuus

Kannattaako alennusmyynnit verkkokaupassa?

Konversio-optimoinnin trendit 2012

Mitä opittiin konversio-optimoinnin ja -testauksen maailmassa kuluneena vuonna? Lue Tuloksen uusimmat vinkit...

Onko verkkokauppasi todella valmis ostoryntäykseen?

Missä mennään globaalin verkkokaupan kasvussa - kuinka paljon kauppa kiihtyykään ja kuinka nopeast mobiilin osuus kasvaa? Lue Tuloksen analyysiä aiheesta...

Case: Ruotsin markkina haltuun mobiilimainonnan avulla

Hong Kong avasi kalastusvälineitä myyvän Happy Angler -verkkokaupan Ruotsiin. Tulos auttoi naapurimaan valloittamisessa - lue case!

Sisällöt kunniaan!

Mitä yhteistä on digimarkkinoinnilla ja lautapeleillä?

Miten välttää digimarkkinoinnin karikot? Tässä ajatuksia, joilla pääset eteenpäin ja saat markkinointibudjetillesi paremman tuoton.

Seitsemän kysymystä sisältömarkkinoinnista – lue maailmanluokan vastaukset Gianluca Fiorellilta

Muutamia paikkoja on vielä vapaana "Panosta sisältömarkkinointiin ja tee myyminen tarpeettomaksi!" -seminaariin 25.10. Ilmoittaudu heti!

Kitinmäki avautuu, osa 1: kauppa siirtyy nettiin – mutta ketä kiinnostaa?

Seminaari: Panosta sisältömarkkinointiin ja tee myyminen tarpeettomaksi!

Sisältömarkkinointi on digimaailman kuumin puheenaihe tällä hetkellä. Tule mukaan innostumaan ja inspiroitumaan 25.10. Tuloksen sisältöseminaariin!

Tulos + Outnorth = 80 % kasvua viidessä kuukaudessa

Tulos otti kokonaisvastuun ruotsalaisen ulkoilu- ja erävarusteita myyvän Outnorthin digimarkkinoinnista. Katso case Tulos Helsingin ja Outnorthin yhteistyöstä!

Kuinka aivosi saavat sinut ostamaan verkosta – jopa huomaamattasi!

Miten tieto aivojen toiminnasta auttaa verkkokauppoja myymään enemmän, nopeammin ja helpommin? Lue miten Tulos hyödyntää tutkimustietoa tuloksenteossa...

Vältä sähköpostimarkkinoinnin sudenkuopat – palvele asiakasta ja tee tulosta

Sähköposti on yksi tehokkaimmista asiakasviestinnän välineistä. Lue vinkit Tuloksen blogista miten vältät sähköpostimarkkinoinnin sudenkuopat!

Liikeristä kasvavaan liikenteeseen: näy ja tule nähdyksi kuvahaussa

Mitä yhteistä on hotellilla, kampauksella ja julkaisujärjestelmällä, ja voiko kuvista olla muuta hyötyä kuin ilo silmälle? Lue Tuloksen blogista esimerkit ja niksit Googlen kuvahaun valloittamiseen.

Big Brother hakukoneoptimoijan silmin

Sisältöstrategi eksyi työajalla Big Brotherin nettisivustolle. Mitä siitä seurasi - lue Tuloksen blogista!

Case: Myynti kasvoi +70 % digimarkkinoinnin avulla

You don’t need more traffic – you need more conversions!

Case: Ohjelmistotalo hankkii liidejä verkosta kymmenyksellä todellisesta arvosta

Hakusanamainonta on erinomainen väline uusien asiakkaiden ja liidien hankintaan. Lue tästä miten Tulos auttoi LeadDeskiä maailmanvalloituksessa.

Sinustako verkon tähtijournalisti? Katso helpot vinkit löydettävään sisältöön!

Mitä hyötyä hakukoneoptimoinnista on verkkotoimittajalle? Vastaus on yksinkertainen: saat lisää lukijoita jutuillesi, koska ne löytyvät paremmin.

Case: Hakukoneoptimoinnilla loistotuloksiin

Hyvällä verkkonäkyvyydellä saat lisää liikevaihtoa ja potentiaalisia asiakkaita sivustollesi. Katso case Tulos Helsingin ja Silmäasema Fennican yhteistyöstä!

Panostukset digimarkkinointiin kasvavat edelleen

Onko yrityksesi valmis nykyaikaiseen markkinointiin?

Nykyaikainen markkinointi yhdistää verkkomarkkinoinnin ja perinteisen markkinoinnin yhdeksi kokonaisuudeksi. Lue ja inspiroidu kehittämään omaa markkinointiasi!

Täällä Helsinki – kuuleeko Seattle?

Haluamme kutsua SEOMozin MozCation-kiertueen Helsinkiin. Onnistuuko se tällä lyhytelokuvalla? Katso ja twiittaa!

Analytiikalla reagointi- ja muutosnopeus kuudesta kuukaudesta kuuten tuntiin

Hapanta makua hakutuloksissa

Jos hakutuloksissa on liiketoimintasi kannalta hapanta makua, vahvista näkyvyyttä verkossa. Esimerkillä maustettuja konsteja Tuloksen blogissa!

Takaavatko työkalut menestyksen digitaalisessa markkinoinnissa?

Hai haukkasi paratiisisaarten matkailun tuloksen

Verkkomainetta voi ja kannattaa hallita - jo mieluiten ennen kuin kriisi tapahtuu. Vahva läsnäolo netissä auttaa maineenhallinnassa. Lue postaus!

Asiakkaat tykkäävät Tuloksesta

Asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset ovat selvillä. Koska toimintamme on avointa ja läpinäkyvää, haluamme jakaa saavutukset myös blogissa. Lue lisää!

Poista roskapostit ja tehosta työpäivääsi

Tutustu Tuloksen caseen siitä, kuinka suuri osa työajasta kuluu sähköpostien ja roskapostin lukemiseen: saat ilmaisen vinkin liiketoiminnan tehostamiseen!

Kolme tapaa tuplata verkkokaupan tulos

Verkkokaupan myynnin tuplaus ei ole utopiaa. Konversio-optimoinnin avulla ja tietyillä taktisilla toimilla se on arkipäivää. Ota selvää miten!

Uudista verkkosivujen sisältö jouhevasti – vältä nämä viisi virhettä

Sisällöt tuotetaan uusille sivuille viime tingassa - kuulostaako tutulta? Vältä tätä ja muita ansoja uudistaessasi sivustoasi - lue Suvin postaus!

Tavoita pitkän hännän haut töpöhännän sisältöstrategialla

Miten voisit hyödyntää kävijöitä tuovat pitkän hännän haut tekemättä valtavaa määrää sisältöä, jota ei ehdi ylläpitää? Ideoita Tuloksen blogista!

Kolme miljoonaa voittoa – yhdellä testillä

Lue case-tarina isommasta kertamuutoksesta, jonka toimivuus varmistettiin testaamalla - tuloksena kolme miljoonaa euroa lisämyyntiä.

Miljoonan taalan markkinatietoa II: Onko Facebookista tutkimustyökaluksi?

Facebook mainonnan käyttö konversio-optimoinnin välineenä.

Meillä on mobiilisivut – vain asiakkaat puuttuvat!

Mainonnan tehokkuutta mobiilipalveluiden tunnettuuden kasvattamiseksi ei kannata unohtaa. Lue lisää Tuloksen blogista!

Lehdistötiedote: Tulos Helsinki rekrytoi huippuasiantuntijoita

Katja Siljala hakusanamainontatiimin vetäjäksi, Suvi Kava viestinnän konsultiksi ja Jussi Ronkainen webanalytiikan asiantuntijaksi. Lue tiedote!

Tämä internet illuusio estää suomalaisia yrityksiä menestymästä

Onko Pinterest uusi Facebook?

Pinterest on uusi ja koukuttava sosiaalinen media. Lue Tuloksen blogista miten se toimii käyttäjän, yrityksen ja hakukoneoptimoinnin näkökulmasta!

Kauppa siirtyy nettiin II

Tehosta verkkosisältöjäsi mittaamalla

Tyydytkö verkkosivuihin, joilla on paljon sisältöä muttet tiedä miten hyvin sisältö puree? Analytiikka auttaa tehostamaan sisältöjä - lue ehdotukseni KPI-määrittelyyn!

Haavisto johtaa edelleen Googlessa – katso uusi vaaliennuste

Ensimmäisellä kierroksella Googlen hakumäärät ennustivat viiden kärjen oikein ja prosentitkin aika lähelle - osuuko ennuste toisella kierrokselle?

Google ei suosi alennusprosentteja?

Lehdistötiedote: Analyytikko ennusti vaalituloksen nappiin Googlesta

Tulos Helsingin analyytikko Matti Kojo ennusti Googlesta presidentinvaalien TOP 5-kärkisijat nappiin. Ennustaako Google tulevaisuuden? Lue tiedote!

Googlen mielestä Haavisto voittaa vaalien ensimmäisen kierroksen

Lue Tuloksen lähes tieteellinen vaaliennuste Googlen hakutilastojen pohjalta - tämähän oli nähtävissä jo viime eduskuntavaaleissa!

Coca-Cola luottaa sisältöstrategiaan

Coca-Colan Content 2020 -vision tarkoitus on tuplata yhtiön tulos kahdeksassa vuodessa. Miten maailman suurin juomayhtiö sen tekee, lue Tuloksen blogista!

(not provided) -avainsana kävijäseurannassa

Mobiilisivujen hakukoneoptimointi – kuuminta hottia 2012

Vill du jobba med sök?

Näin optimoit lehdistötiedotteesi: 3 vinkkiä julkaisujärjestelmän valintaan

Miten autat lehdistötiedotteitasi näkymään hakukoneiden tuloksissa? Annamme lehdistötiedotteiden julkaisujärjestelmän valintaan 3 hakukoneystävällistä vinkkiä!

Miljoonan taalan markkinatietoa

Lehdistötiedote: Tulos Helsinki vauhdittamaan Veikkauksen myyntiä

Tulos auttaa kasvattamaan Veikkaus.fi:n myyntiä konversio-optimoinnilla eli tehostamalla sivuston tuottoa samalla kävijämäärällä. Lue lisää tiedotteesta!

Tämä on maailman paras strategia-peli

Mitä AdWords on? Se on maailman paras strategia-peli!

40 vinkkiä konversion optimointiin – Conversion Conference London 2011

Näillä vinkeillä sivustosi myynti lähtee varmasti kasvuun. Lue konversio-optimoinnin kuumimmat vinkit myynnin kasvattamiseen.

Black Friday shoppailua

Me teemme enemmän virheitä kuin muut

Lehdistötiedote: Tulos Helsinki nostaa Lomarenkaan digimarkkinoinnin uudelle tasolle

Tulos Helsinki ja Lomarengas aloittavat yhteistyön, jonka tavoitteena on parantaa Lomarengas.fi:n tulosta tekemällä tehokasta hakukonemarkkinointia. Lue tiedote!

Kieliversiot ja domainstrategia

Hakukoneystävällinen julkaisujärjestelmä?

Moni hakukoneystävällinen julkaisujärjestelmä aiheuttaa hakurobotille informaatioähkyn ja estää sen pääsyn sisältöön. Lue miten näiltä ongelmilta vältytään.

Kauppa siirtyy nettiin

Loikkaa uutiskynnyksen yli – näin kirjoitat hyvän lehdistötiedotteen!

Haluatko tietää minkälainen on hyvä lehdistötiedote? Katso 10 vinkkiä hyvään tiedotteeseen ja loikkaa uutiskynnyksen yli!

Google Adwords guru haussa

Levitä linkkivoima tehokkaasti

Multi-Channel Funnel neuvoo: lisää AdWords budjettia!

Multi-Channel Funnel: millä tavalla eri liikenteen lähteet vaikuttavat mitattujen tavoitteiden tai verkkokaupan tuottoon ja kuinka tarkkoja luvut todellisuudessa ovat?

Kuinka Google toimii?

Tarvitseeko tekniikkaanne hakukoneoptimointia?

Googlelta työkalu hakukoneoptimointiin

Verkkovastaavan työkalun tiedot näkyvät nyt Analyticsissa. Mitä eroa tässä on aikaisempaan? Lue lyhyt postaus aiheesta.

Lehdistötiedote: Finnish Design Shop kansainvälistyy isolla kädellä Tulos Helsingin kanssa

Suomalaisen ja skandinaavisen muotoilun verkkokauppa Finnish Design Shop aloittaa yhteistyön hakukoneoptimointitoimisto Tulos Helsingin kanssa. Lue tiedote!

Viisi vinkkiä Facebook-laskeutumissivulle

SMX East 2011 – Parhaita paloja

Sisältöstrategiat – osa 3

Martin Belam Guardianilta jakoi vinkkejä printtisisällön hanskaamiseen verkossa. Ove Dalen puolestaan suositteli sivustojen pistämistä dieetille. Lue lisää!

Lehdistötiedote: Mascus.fi on noussut hakukoneoptimoinnin edelläkävijäksi Suomessa

Tulos Helsinki on nostanut Mascuksen sivuston kävijämääriä hakukoneoptimoinnin avulla yli 300 prosenttia. Lue lehdistötiedote!

Sisältöstrategiat – mistä maailmalla puhutaan? Osa 2

Mistä sisältöjen ja sisältöstrategioiden maailmassa puhutaan? Tähän postaussarjaan on koottu Content Strategy Forum London 2011:n esityksistä poimintoja. Tässä osa 2.

Tässä on helpoin tapa tuplata tuloksesi

Lehdistötiedote: Tulos nosti Postin verkkokaupan myyntiä 20 prosenttia

Posti on parantanut verkkokauppansa myyntiä 20 prosenttia kehittämällä verkkopalveluaan yhteistyössä Tulos Helsingin kanssa.

Sisältöstrategiat – mistä maailmalla puhutaan nyt?

Mistä sisältöjen ja sisältöstrategioiden maailmassa puhutaan nyt? Tähän postaukseen on koottu Content Strategy Forum London 2011:n esityksistä poimintoja.

Samppanjaa ja hakukoneoptimointia – tervetuloa Tulokseen!

Hyödynnä teksteissäsi hakukonelöydettävyys

Hyödynnä teksteissäsi hakukonelöydettävyys. Tuloksen Suvi Johansson perehdyttää hakukonelöydettävien verkkotekstien maailmaan. Lue lisää!

Unohditko asiakkaan? Työkaluja sivustouudistukseen

Sivustouudistuksissa tehdään usein liian isoja muutoksia, joilla tuhotaan esimerkiksi hakukonelöydettävyys. Hyvillä työkaluilla projektijohtaja saa kättä pidempää.

Tuloksen web-analytiikka päivä

Tuloksen asiakkailla ja yhteistyökumppaneilla oli ainutlaatuinen tilaisuus päästä kuuntelemaan web-analytiikan gurua, Dr. Siddharth Shah’ia.

Web-analytiikan guru tulossa Suomeen!

Tuloksen asiakkailla on ainutlaatuinen tilaisuus päästä kuuntelemaan ansioitunutta web-analytiikan gurua, Dr. Siddharth Shah'ia torstaina 23.6.2011.

Hakukoneoptimoinnissa some on in: Pro SEO Boston 2011

Distilledin ja SeoMozin yhteinen hakukoneoptimoinnin seminaari ProSEO Boston järjestettiin 16.5.-17.5.2011. Seminaari oli antoisa ja korkeatasoinen.

Hakukoneoptimoinnin hinta ja ostamisen tuska!

Hakukoneoptimointi ja sen ostaminen on taitolaji. Lue Tuloksen blogista mistä hakukoneoptimoinnin hinta meillä muodostuu.

Lehdistötiedote: Forman verkkopalvelujen kävijämäärä kasvoi 1 200 prosenttia Tuloksen hakukoneoptimoinnilla

Tulos Helsinki ja Forma onnistuivat hakukoneoptimoinnilla lisäämään Forman verkkopalvelujen kävijämääriä 1 200 prosenttia talven aikana. Lue tiedote!

Hakukonemarkkinoinnin ja SoMen kansainväliset seminaarit 2011

Hakukonemarkkinoinnin koulutustarjonta on ilahduttavasti kasvussa.

Hei markkinointinörtti – avoimet työpaikat: SEM specialist, viestinnän konsultti ja konversio-optimoija

Löytyykö sinulta oikean asenteen ja osaamisen lisäksi tarvittava taito ja kokemus toimimaan Tuloksen työntekijänä?

Tuloksen tulevia koulutuksia: Rate 14.4., WSOYpro 6.5., Marbles 24.5.

Nyt puoleen hintaan: Löydä ja tule löydetyksi: rahanarvoista tietoa internetistä. Koko päivän kestävässä seminaarissa mukana Tuloksen Toni ja Suvi.

SoMe ja SEO ne yhteen soppii

Yhä useampi hakutulos hakukoneissa viittaa sosiaalisiin sisältöihin. Uusi postaussarjani käsittelee sosiaalista mediaa ja hakukoneoptimointia. Lue lisää!

Hakukone- ja konversio-optimoinnin treeni 29.3.

Haluatko tietää, mistä hakukoneoptimoinnissa oikein on kysymys ja miten saada yhä useampi kävijä ostamaan ideasi, viestisi tai palvelusi? Osallistu treeniin!

Sisältösuunnittelulla nostetta netissä

Laadukas sisältö on Googlen mieleen. Sisältösuunnittelu on yksi keskeinen tekijä hakukonelöydettävyydessä. Lue lisää sisältöjen suunnittelun eduista!

Super Bowl TV-mainoksia

EU kompuroi nettikaupassa?

Kauppalehti: ”Talvisää söi kodintekniikan joulukaupan” – Ei meillä!

Miten saadaan aikaan kiipeävä käppyrä?

Olen tehnyt 4 kuukautta hakukoneoptimointia erään asiakkaan kanssa. Olemme saaneet aikaan 1821 prosentin kasvun maksuttomassa liikenteessä. Lue lisää!

Kaikki julkisuus ei ole enää hyvästä

Google EU:n tutkintaan, koska Google käyttäytyy kuin hakukone :-)

Hyödynnätkö lehdistötiedotteesi verkossa?

Lehdistötiedotteen hakukoneoptimointi kannattaa, sillä sen avulla saat uutta liikennettä sivuillesi ja hallitset yrityksen mainetta hakutuloksissa. Katso ohjeet!

Verkkokaupan miljardit valuvat ulkomaille!

Tulos rekrytoi tiimiä: SEM specialist, CRO expert, SEO Copy ja SEO Tech

Älä seuraa vain verkkokaupan tulosprosenttia

Sponsoroidun sisältösivuston hyödyt yrityksellesi

Sponsoroitu sisältösivusto on yritykselle mahdollisuus olla verkossa useassa paikassa ja sisällöllä, joka ei aina ole yrityksen brändin mukaista. Lue postaus!

Google Instant Preview – kuinka käy AdWordsille?

Näy ja osallista verkossa – seminaari 23.11

Sähköisiä kohtaamisia Tampereella

Sisältöä liukuhihnalta: sisältösivustot

Verkkosisällön tuottamisesta on tullut tehtailua. Verkon ilmiö, sisältösivustot, käsittelevät eri aiheita. Yrityksillä olisi näistä sivustoista opittavaa. Lue lisää!

Hakukoneoptimointi on viestintää

Sarja hakukonelöydettävistä sisällöistä alkaa. Käsittelen uudessa sarjassani teemoja, joita yhdistää hakukonelöydettävyys ja erilaiset verkkosisällöt. Ehdota aihetta!

SMX East 2010 osa 1: Google Instant tulee, mikä muuttuu?

Kasvata liiketoimintaa ja myyntiä online-analytiikan avulla

Tulos kasvaa fyysisesti ja henkisesti

Miten pilaat miljardien brändin 3 sekunnissa – Case Apple Store Finland

Mikä ihmeen Google Instant

Google lanseerasi syyskuun alussa uudenlaisen haun, ns. Instant-tekniikalla. Google Instant yrittää arvata, mitä käyttäjä etsii. Lue lisää!

Mikä ihmeen AdWords-rohmu?

Lehdet Googlessa – eikö teitä yhtään hävetä?

Lisää myyntiä samalla rahalla!

Minkä arvoinen on kärkipaikka Googlessa?

Asiakasiltapäivässä kuultua

Viisi kovaa seminaaria hakukoneoptimoinnista

Tuhoaako informaatioarkkitehtuuri sivustosi hakukonenäkyvyyden?

Suomen kovin Google Adwords-guru aloitti Tuloksessa

Sosiaalinen media – miksi tarvitset strategian ja mittarit

Katso tästä hyvät ja huonot esimerkit sosiaalisen median strategiasta sekä muutama analytiikkatyökalu sosiaalisen median mittaamiseen!

Parantaako Twitter hakukonenäkyvyyttä?

Konversio-optimoinnista

Digimarkkinoinnin kasvu 10 % vuoden ensimmäisellä puoliskolla

Miten tehdään tulosta?

Haluatko kasvattaa yritystäsi ja sen arvoa? Lue tästä blogiartikkelista miten meillä tehdään tulosta ja miksi asiakkaamme ovat meille mittaamattoman arvokkaita!

Näin nostat myyntiäsi: 3 kikkaa Google Adwordsiin

Sakkasiko sivustosi näkyvyys netissä?

Miten saat enemmän sähköisestä liiketoiminnastasi? Artikkeli Google Mayday- ja Caffeine-päivityksistä sekä Internet Stats -palvelusta. Lue ja tutustu!

Kesälukemista à la Tulos

Kesä ilman hakukoneoptimointia on kuin makkara ilman sinappia. Siksi kokosimme sinulle luettavaksi suosituimmat blogipostaukset ja esittelemme ne lyhyesti.

Yli 2,6 miljoonaa suomalaista on ostanut verkkokaupasta!

AdWords Editor has Stopped Working?

Hakukoneoptimoitu juttu toistaa hakutermin mahdollisimman tiheästi

Outi Toivanen-Visti kirjoitti Helsingin Sanomissa (11.6.2010) jutun siitä, että hakukoneiden huomiontavoittelu on lisännyt verkon sisällöntuotantoa. Lue lisää!

Myyttekö rakkautta tuntihinnalla vai onko pakko mennä naimisiin?

Tiesitkö tämän digimarkkinoinnista?

Lataa ilmainen hakukoneoptimointiopas

Lataa ilmainen hakukoneoptimointiopas viestijälle. Tulos on koonnut sarjasta blogipostauksia tiivin ohjeistuksen hakukoneoptimointiin, erityisesti sisällöntuotannon näkökulmasta. Lue lisää!

Tulosta verkkoviestinnällä: SEO-strategia

SEO-strategia eli hakukonelöydettävyyden strategia on hakukoneoptimoidun verkkoviestinnän tärkeä elementti. Toinen on sinnikäs tekeminen. Lue lisää!

10 tapaa parantaa hakusanamainonnan tehoa: SMX Advanced, Lontoo 2010

Miten parantaa hakukonesijoituksia: SMX Advanced, Lontoo 2010

Hyödynnä sivustosi sisäänheittäjät: title ja meta description

Title ja meta description toimivat sivuston sisäänheittäjinä. Ne näkyvät hakutulossivulla ja auttavat hyvin kirjoitettuina sivuston markkinoinnissa. Lue lisää!

Kirjoita luovasti mutta löydettävästi

Hakukoneoptimoitu verkkoviestintä on yhtä kuin hyvin kirjoitettu verkkoteksti, jossa on sopivasti avainsanoja ja johon linkitetään. Katso kirjoitusohjeet!

Digimarkkinointi kasvoi 11 % ensimmäisellä neljänneksellä

Tiedätkö, millä avainsanoilla löydyt?

Avainsanatutkimus auttaa valitsemaan eri avainsanojen välillä tietoisesti. Älä valitse sivujesi avainsanoja umpimähkään vaan lue, mitä ja miten valita!

AdWords Search Funnels

Viestinnän ammattilainen: valuuko aikasi verkossa viemäriin?

Hakukoneoptimointiopas sisällöntuottajalle! Optimoinnin kannalta sisällöntuottajan ajankäyttö pitää laittaa uusiksi. Lue lisää!

Hakukoneoptimointikoulutus 6.5.

Hakukoneoptimointikoulutus valottaa hakukoneoptimointia sisällöntuottajalle. Lasse Larvanko kouluttaa WSOYpron järjestämässä koulutuksessa 6.5. Lue lisää!

Hakukonemarkkinointi muuttuu – pysytkö perässä?

Käytännön esimerkeillä ja ajankohtaisilla tapahtumilla höystetty kirjoitus Googlen hakutulosten ja hakukonemarkkinoinnin muutoksesta. Kirjoitettu 16.4.2010.

Näin tiedät parhaiten toimivat hakusanasi

Tulkitsetko Google Analyticsin ohjausvisualisointia oikein?

Rekry: Suomen kovin Google Adwords guru haussa

Teetkö hakusanamainonnassa nämäkin virheet?

Tyypillisiä virheitä hakusanamainonnassa: lue miten tehostat hakusanamainontaasi ja saat enemmän kävijöitä ja tuloksia samalla rahalla!

Teetkö nämä hakusanamainonnan virheet?

Hakusanamainonnan tyypillisiä ongelmakohtia. Lue miten tehostat Adwords-mainontaasi ja saat parempia tuloksia mainonnasta!

Verkkosivujen kävijöistä asiakkaiksi

Miljoona rikki hakukoneoptimoinnilla

Mascus on saavuttanut miljoona kävijää marraskuusta 2009 lähtien. Hakukoneoptimointi on ollut merkittävä kävijäliikenteen kasvattaja. Lue koko lehdistötiedote!

Tuomme sivuillesi kävijöitä ja muutamme heidät asiakkaiksi. Tulos.

Copyright Tulos Helsinki Oy 2008-2014.