analytiikka

Web-analytiikka

Web-analytiikka kertoo miten verkkopalvelusi löytyy ja tuottaa

Hyödyntämällä web-analytiikkapalvelujamme yritys parantaa asiakasymmärrystään. Kun Web-analytiikan avulla saadaan tietoa verkkosivukävijöistä, pystytään toteamaan toimiiko verkkopalvelu sille asetettujen tavoitteiden mukaisesti. ­­

Yritykset eivät aina tiedä

  • miten verkkosivusto toimii
  • mistä kävijät tulevat verkkopalveluun
  • mitä kävijät palvelussa tekevät ja miten hyvin palvelu vastaa heidän tarpeitaan
  • miksi verkkokaupan ostoskoreja ei aina makseta
  • toimiiko heidän verkkopalvelu asetettujen tavoitteiden mukaisesti

 

Web-analytiikasta saatu tieto muun muassa

  • auttaa tehostamaan myyntiä ja muita sivustolle asetettuja tavoitteita, kun ymmärretään mikä estää kävijöitä toimimaan toivotulla tavalla
  • johtaa parempaan asiakaspalveluun ja -kokemukseen ja säästää asiakaspalvelun kustannuksia
  • kasvattaa lämpimien liidien määrää
  • tukee verkkotoiminnan johtamista

 

Web-analytiikasta saatu tieto on tavoitteellisen ja tuottavan verkkotoiminnan perusta.

Kun yritys ymmärtää verkkopalvelun ongelmakohdat, on helppo päättää tehostavista toimenpiteistä, jotka johtavat parempaan tuottavuuteen. Kun yritys haluaa johtaa ja kehittää verkkotoimintaansa tiedon pohjalta, jatkuva verkkoanalytiikan hyödyntäminen kuuluu itsestäänselvyytenä työkalupakkiin. Tulos tarjoaa kaiken tuloksellisen verkkotoiminnan perustaksi jatkuvan verkkonäkyvyyden ja verkkopalvelun web-analytiikkapalveluita. Mikäli haluat keskustella web-analytiikasta tai toivot sparrausta aiheen ympäriltä, ota yhteyttä Pia Fromiin, puh. +358 40 740 1325 tai jätä yhteydenottopyyntö.

Online-mainonta

Online-mainonta

Online-mainonta tuo lisää kohderyhmääsi kuuluvia vierailijoita verkkopalveluusi.