Affiliate-markkinointi

Autamme asiakkaitamme menestymään tarjoamalla affiliate-markkinoinnin eli kumppanuusmarkkinoinnin

  • konsultointia
  • ylläpitoa
  • kehittämistä.

Näppäile 050 574 7381, niin kerromme lisää.

Maksa vain mainonnan tuloksista

Affiliate-markkinointi (affiliate marketing) on tulospohjainen markkinointimuoto, jossa maksat vain toteutuneista tavoitteista.

Tavoite voi olla esimerkiksi verkkokaupan ostotapahtuma, rekisteröityminen verkkopalveluun, yhteydenottopyyntö tai uutiskirjeen tilaus.

Kasvua ja parempia tuloksia affiliate-markkinoinnilla

Tuloksen tekijöillä on kokemusta vuodesta 2001 alkaen kaikista Suomessa toimivista affiliate-verkostoista.

Ota yhteyttä Nicoon, niin Nico kertoo lisää miten verkkoliiketoimintaa kasvatetaan affiliate-markkinoinnin avulla tai miten nykyisen kumppanuusohjelman tuloksia voidaan parantaa.

Yleisimmät kysymykset affiliate-markkinoinnista

  • Mitä asioita affiliate-verkoston valinnassa olisi hyvä huomioida?
  • Mikä on hyvä komissiomalli?
  • Maksammeko komission, vaikka asiakas palauttaa tuotteen?
  • Mikä on iMyynti ja miten siihen pitäisi suhtautua?
  • Miten saamme rekrytoitua enemmän kumppaneita?
  • Kuinka saamme mainoksemme suosituille sivustoille?
  • Voimmeko valvoa, että affiliate-ohjelmamme sääntöjä noudatetaan?
  • Mitä kumppanit meiltä odottavat ja miten heidät pidetään tyytyväisinä?
  • Miten viestintä kumppaneiden suuntaan kannattaa hoitaa?
  • Kannattaako hakusanamainonta kieltää kumppaneilta?
  • Miten voimme kasvattaa nykyistä affiliate-myyntiämme?
  • Miten voimme parantaa konversioprosenttia?
  • Miten XML-syötteitä voi hyödyntää affiliate-markkinoinnissa?

Neuvontaa omiin tarpeisiinne saatte Nicolta numerosta 050 574 7381 tai osoitteesta nicolas.fogelholm@tulos.fi.

Online-mainonta

Online-mainonta

Kun asiakkaat etsivät yrityksesi tarjoamia tuotteita tai palveluja, he aloittavat etsintänsä hakukoneista. Esimerkiksi Google AdWords -hakusanamainonta tuo potentiaalisia kävijöitä verkkopalveluusi ja maksat vain tarjonnastasi kiinnostuneista kontakteista.

Lue lisää
Web-analytiikka

Web-analytiikka

Tiedätkö mistä ja miten kävijät tulevat verkkopalveluusi? Tai mitä he siellä tekevät? Tai miksi he eivät tee mitä yritys toivoisi heidän tekevän? Jos et tiedä, niin web-analytiikka auttaa sinua ymmärtämään asiakkaiden toimintaa verkkosivuillasi.

Lue lisää
Konversio-optimointi

Konversio-optimointi

Verkkopalvelun jatkuva konversio-optimointi on vaihtoehtoisten verkkoelementtien jatkuvaa testaamista. Sen tavoitteena on tehdä verkkosivustostasi tuottavampi ja muuttaa vierailijat liideiksi ja maksaviksi asiakkaiksi.

Lue lisää
Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi varmistaa, että yrityksesi tuotteet, palvelut ja brändi näkyvät hakutuloksissa ja että sivuston sisältö vastaa sitä, mitä asiakkaasi oikeasti verkosta etsivät. Hakukoneoptimointi ei ole kikkailua tai taikatemppuja, vaan parempaa ja helppokäyttöisempää internetiä.

Lue lisää